Gå til innhold

HJELP, har hatt blødninger...


Baby i 09

Anbefalte innlegg

Tok positiv graviditetstest på tirsdag og startet å blø på torsdag morgen. Hva skjer, kan jeg fortsatt være gravid? Var hos legen og han sa at om det er en liten blødning kan jeg fortsatt være gravid, hva mener dere? Blødningen har avtatt, men er der fortsatt...

 

Noen som har erfaring med dette???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

De sier jo at det er normalt å ha litt blødninger. Men prøv å ta en ny test. Jeg hadde en MA for to år siden, da viste testen negativt dagen etter blødningen, er jo ingen garanti men kan kanskje lette litt på spenningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg sliter med det samme som deg,Jeg trodde jeg fikk mensen på fredagen blødde også på lørdagen men søndag var det helt slutt!!

Magen min strutter rett ut så jeg fikk misstanke og tok en test på mandagen og den var positiv:-) Uken etter begynnte jeg og blø litt igjen så jeg bestillte time hos legen min,han tok ultralyd og fant fosteret men det var veldig lite og han var usikker på om alt var ok så ville ha meg inn til ny undersøkelse 11 Nov. Han trodde at det var så lite pga at jeg var så lite på vei så satser på det!

Jeg hadde ofte blødninger med mitt første barn og det gikk helt fint,tror bare det er slik at noen av oss blør litt fortere enn andre

Synest at hvis du er bekymret så ring legen og få sjekket det,hvis legen din ikke kan ta ultralyd så kan du jo be han ta en blodprøve det kan jo også gi deg svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg hører ikke til her inne, men tenkte jeg bare ville komme med noen(forhåpentligvis) betryggende ord!

Da jeg var 9 uker på vei gikk jeg med småblødninger i 5 dager i strekk!

Nå er jeg 20+3 :)

Det sies at det ikke er uvanlig å ha småblødninger tidlig i svangerskapet!

Masse lykke til jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også blødd. Bare idag,men det er helt friskt blod. Er så livredd for å miste (igjen). Forrige gang var det MA og ble oppdaget på ul. Er så redd for at det SA nå...... Har hatt en litt dårlig følelse i dag, uggen og kvalm. Hvor tidlig går det ann å ta ul for å finne ut av at alt er bra eller ikke??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke sikker på hvor tidlig de kan ta UL. Men rundt uke 6 eller 7 tror jeg at hjerteaktiviteten kan ses/høres. Jeg tok innvendig UL i uke 10.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal til legen på onsdag for å få henvisning til UL, da er jeg 6 uker på vei om alt har gått bra, og da får jeg vite det sikkert om jeg fortsatt er gravid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...