Gå til innhold

Litt irritert nå...

lillesøster skal bli storesøster

Anbefalte innlegg

Skrevet

mest på meg selv kanskje, men også litt på reglene som er så teite.

Har nå i går funnet ut at jeg skal begynne på desentralisert vernepleier utdanning (studiet begynte i september, så jeg er jo litt sent ute)

Men om det går ann så vil jeg begynne.

Har fått tak i søknadssjema i dag, og funnet fram alle vitnemål og slikt.

Så leser jeg hva som står;

Alle kopier av vitnemål skal være stemplet og signert av kopieringsbyrå eller en ansatt ved offentlig kontor som viser at det er rett kopi.

Utdanning og praksis som ikke er dokumentert som beskrevet teller ikke med.

Jeg har ikke dokumentasjon på butikkjobben jeg har hatt i 1 år, og får jo ikke tak i det nå i helga, og har heller ikke kopier som er dokumentert som beskrevet av vitnemålene mine. Får jo heller ikke gjort det før over helga.

Har ikke et ordentlig bevis på at jeg er utdannet barne og ungdomsarbeider heller, hvorfor har jeg ikke ordnet det før liksom, er jo bare 5 år siden jeg var ferdig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff ja, er først når papirene har ligget nedstøvet noen år og man VIRKELIG trenger dem at sånne ting kommer frem :-/

Og det med rett kopi er kjempeirriterende, for det er jo ikke hvem som helst som kan stemple "rett kopi" på et papir må vite. Husker en gang jeg måtte vandre tvers gjennom hele byen for å finne et postkontor med en som var "autorisert" til å gjøre det.

Lykke til i hvertfall, håper du får lov å melde deg på selv om du er litt sent ute :)

Skrevet

Det håper jeg også.

Posten, der sa du noe, kanskje de kan bekrefte at det er rett kopi. De har jo åpent i morgen.

Tro om de "har lov til det"?

Peiling på om vanlige postkontor kan gjøre det?

Jeg tror kanskje bare jeg må sende søknaden, og ettersende papirene senere, det er nok det tryggeste tenker jeg. Må jo få tilsendt bekreftelse på den jobben også, og det kan jo ta noen dager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...