Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2008 #1 Skrevet 31. oktober 2008 Noen som har noen lure ideer ang hjelpemiddel mot vann i kroppen? Jeg er blitt veldig plaget helt plutselig med vann i kroppen. Drikker kjerringrokk te men synes ikke det er noe virkning i dette,- noen som har noen andre råd....`?
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2008 #2 Skrevet 31. oktober 2008 Kutte ned på saltet. Aktivitet. Evt vanndrivende medisin, dersom det er veldig galt. Men det er reseptbelagt, og det skal utvises STOR forsiktighet, for det kan være farlig.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2008 #3 Skrevet 31. oktober 2008 Aktivitet er veldig god ide, og skulle gjerne løpt i skogen hele dagen, men bekkenet sier stopp dessverre. Saltet prøver jeg å minimere men må innrømme at jeg ennå kan bli flinkere. Skal til jordmor på mandag, skal høre med henne om hun har noen tips HI
♥binna♥ Skrevet 31. oktober 2008 #4 Skrevet 31. oktober 2008 Kaffe og te er vanndrivende. Og alkohol, men skjønner at det ikke er særlig aktuelt;)
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2008 #5 Skrevet 31. oktober 2008 Enig i kaffe :-) Og, selv om det høres rart ut, MASSE vann :-) Jeg drikker nok litt mer kaffe en anbefalt og drikker MASSE vann. Har stort sett ikke hatt noe vann i kroppen, 1,5 uke til termin. Sitt med beina høyt på ettermiddagen, ha gjerne puter under beina når du sover. (så de kommer høyere enn kroppen) Pass på at du ikke har det FOR varmt. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2008 #6 Skrevet 31. oktober 2008 Når du har født forsvinner det av seg selv!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå