Hyacinth Bucket Skrevet 31. oktober 2008 #1 Skrevet 31. oktober 2008 Er gravid og fikk bekreftet fødeplass fra ahus i dag. I tillegg står det i brevet at avdelingsoverlegen har vurdert min helsetilstand til at jeg har krav på helsehjelp innen 24.07.09, og har fått time på fødepoliklinikken 14 jan. (Har ikke termin før i juni.) Sto det samme strofen i brevet til dere vedr fødeplass? Kan ikke huske at det sto i mitt brev forrige gang. Er det ultralyden eller kan de ha en sammenheng med lang og klønete fødsel sist? Hmmm... Enlighten me please!?
Minnie Mom Skrevet 31. oktober 2008 #2 Skrevet 31. oktober 2008 Har ikke stått sånn i mine brev, men kan jo være noe nytt (fødte på Ullevål i august 05 og januar 08).. Kanskje det er noe standard greier om at man skal få hjelp til å evt starte fødselen innen så og så lang tid etter terminen, men det stemmer jo ikek hvis du har termin i juni.. Er UL termin i juni??
♥binna♥ Skrevet 31. oktober 2008 #3 Skrevet 31. oktober 2008 Det der er bare en standardformulering pga lovverk. Ultralyd på poliklinikken sikkert, og innen 24.07.09 har du jo født..
Gjest Skrevet 31. oktober 2008 #4 Skrevet 31. oktober 2008 Sto det samme i mitt brev ja det er ang ul.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå