Gjest Skrevet 31. oktober 2008 #1 Skrevet 31. oktober 2008 Nå har den stått halve tiden, burde det ikke skje noe snart?
Twintipp og himmelblå Skrevet 31. oktober 2008 #2 Skrevet 31. oktober 2008 He he, du har husket gjær og eltet den godt?:-) Sett den på en rist over vasken med glovarmt vann under, og dekk til bollen med et kjøkkenhåndkle. Det får nok fart på sakene:)
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 31. oktober 2008 #3 Skrevet 31. oktober 2008 trolig for varmt eller kaldt vann til at gjæren vil virke...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå