Gå til innhold

uff, har blitt forelsket..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men jeg har samboer og barn her hjemme.

Har vært lunket med følelser fra min side et år nå. Han har det bra med meg.

Æsj, kinkig dette her :-(

(Kommer ikke til å være utro)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æsj. Dette blir nok trått for deg.

Nyt forelskelsen, men ikke gjør noe for å bli bedre kjent med mannen. Det svir nå, men det går over med tid og stunder. Jeg lover deg (snakker av erfaring)..

Du er sikkert glad i barn og samboer. Men det er vabskelig å holde full fyr og flamme gjennom et langt parliv. Av og til sporer følelsene av, men de kommer nok på rett vei igjen hvis du er innstilt på det.

Masse medfølelse fra meg!

Skrevet

Enig med hun andre. Man kan og kommer muligens til å bli betatt eller forelsket flere ganger gjennom livet selv man er i et parforhold eller er gift-GARANTERT. Men, en forelskelse går over som du sikkert har erfart. Etter forelskelsen kommer dette med verdier og alt man har sammen, ting man har delt i gode i og onde dager. Tenk på hvor mye tid din partner har brukt av sin tid til deg og liker deg akkurat som du er. Nei, du kommer over forelskelsen. Bare ikke gå rundt å tenk på det hele tiden, da blir du bare frustrert og kan ta fatale handlinger. En forelskelse er ikke noe som er "ekte og reelt", men noe man bare føler instiktvis hvis du skjønner hva jeg mener. Fordi om man er forelsket behøver det ikke bety at man bør følge hjertet, for den følelsen tar ofte feil. Tenk på hva du har og let etter forelskelsen dere hadde fra starten av ved hjelp av en sang dere har sammen, litt romantikk.. tenk på hva det var du falt ved han du har i dag, da får du nok kanskje hjertepumpa di til å gå litt raskere.

Nei, forelskelse er noe som kan bedra deg for noe fint du allerede har..Tro meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...