Twintipp og himmelblå Skrevet 31. oktober 2008 #1 Skrevet 31. oktober 2008 Elever av mannen skulle komme å gå Halloween her. Jeg har stresset rundt alene her idag, og spraylakkert i garasjen, så hadde på meg malingsklær da det ringte på døren. Jeg hadde hårfarge i håret og fortsatt på meg malingsklær. Så kom disse elevene da, pyntet og fine, og mannen var jo ikke hjemme.. Så jeg lukket opp og ga de godterier..Og såklart småpratet litt. De fniste verre enn verst, og jeg lo med å kalte dem fnisejenter o.l. Når jeg skulle sette meg ned skjønner jeg jo hvorfor de LO og LO:-S Malingklærne går jo igjen og sist jeg hadde på disse satt jeg og ei venninne i garasjen og tullet mens lakken skulle tørke.. Hun skrev liksom på beina på joggisbuksa mi da.. I LOVE (også navnet på læreren, mannen min), School sucks, Fuck School, Lev Vel og alt mulig utrolig tåpelig.. Vi hadde det jo utrolig gøy med slike mimreting, men det så ikke jeg i farten istad.. Herregud, flau jeg nå. Nå får vel mannen min høre det!
Twintipp og himmelblå Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 31. oktober 2008 Gud så flaut da!!! :-O Mannen min som er så seriøs. Ja ja, godt han har meg som til stadighet gjør narr av oss da, ha ha.
Gjest Sauen ruger for harde livet Skrevet 31. oktober 2008 #6 Skrevet 31. oktober 2008 Haha, dritbra! =)
Gjest Skrevet 31. oktober 2008 #7 Skrevet 31. oktober 2008 Hvor gamle er egentlig jentene? Hadde syntes det var tusen ganger verre om de var 16 enn 11, liksom! :-D
Gjest Skrevet 31. oktober 2008 #8 Skrevet 31. oktober 2008 For øvrig høres du bare helt herlig ut med den joggisen, da! :-D
Twintipp og himmelblå Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter #9 Skrevet 31. oktober 2008 Hmm.. vet ikke jeg, konfirmantalder tror jeg..
Gjest Skrevet 31. oktober 2008 #10 Skrevet 31. oktober 2008 Ca 15, da. Men de syntes uansett sikkert det bare var uhyre morsomt, og lærer til tross - han er jo et helt vanlig menneske, han også! :-)
Gjest Skrevet 31. oktober 2008 #12 Skrevet 31. oktober 2008 Forresten, Twintipp, var en periode jeg leste bloggen din, har du den ennå? Synes du har så utrolig fin stil, skulle gjerne hatt litt inspirasjon, vi holder nemlig på å pusse opp for fulle lemmer her! :-)
Twintipp og himmelblå Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter #13 Skrevet 31. oktober 2008 Tusen takk for det.. Så hyggelig da!:-))) Spennende med oppussing da:o)) Ja, har den enda.. Låste den for litt siden, men skal åpne den igjen jeg.. Tenkte å oppdatere litt ikveld også, hihi.. Ha en fin fredagskveld. Klem
Gjest Skrevet 31. oktober 2008 #14 Skrevet 31. oktober 2008 Ja, synes du har så stilig stil, ser for meg akkurat noe liknende her i leiligheten - men er så mye å velge mellom! Men som det surrehodet jeg er, har jeg selvsagt klart å miste adressen *riste oppgitt på hodet* - kunne du sendt meg en PM, tror du? Ha en superduperherlig fredagskveld du også :-)
*Rutletutt* Skrevet 31. oktober 2008 #16 Skrevet 31. oktober 2008 Hahaha - er det mulig?) syns jeg ser deg:o)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå