anjaslilje Skrevet 31. oktober 2008 #1 Skrevet 31. oktober 2008 jeg er i uke 10 nå...burde jeg dra til legen eller jordmor først?
mamman til pia, eli og mari Skrevet 31. oktober 2008 #2 Skrevet 31. oktober 2008 kontroll program for gravide UTEN økt risko uke 8-12 kontroll fastlege uke 16 jordmor (1gangs fødene) uke 18 ultralyd uke 24 lege uke 28 lege uke 32 jordmor uke 36 lege uke 38 jordmor uke 40 lege uke 41 lege/jordmor dette e bare skrevet av fra informasjons arket jeg fikk hos fast legen første kontroll
dinadina Skrevet 31. oktober 2008 #3 Skrevet 31. oktober 2008 Jeg MÅTTE til fastlegen først, fikk jeg beskjed om. Der var jeg for halvannen uke siden. Om ei uke skal jeg til jordmor, og da er jeg vel 8+3.
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 31. oktober 2008 #4 Skrevet 31. oktober 2008 jeg fikk time hos legen til uke 9.. jordmor time i uke 13... (er nå 6+5 vært på innvendig ul skal tilbake når jeg er 7+3 for å se utvikling pga rosablødning...)
Jente2011 Skrevet 1. november 2008 #5 Skrevet 1. november 2008 jeg måtte også til fastlegen først.. men har gått mest til jordmor, fordi legen seier ingenting, tar bare blodtrykk og skjekker hjertelyden og urin..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå