Virrus og Guttene + spiren <3 Skrevet 31. oktober 2008 #1 Skrevet 31. oktober 2008 skulle helle vannet ut, da jeg på en eller måte klarte å helle det over meg selv istede =( gjør sååååå vondt =( men kan det være farlig for barnet? var jo kokende, eller tror dere det går fint?? =/
~sjiraff~ Skrevet 31. oktober 2008 #2 Skrevet 31. oktober 2008 Går nok bra med babyen, men kom deg på legevakta om du har forbrenninger.
engajente Skrevet 31. oktober 2008 #3 Skrevet 31. oktober 2008 Ville ringt føden og sjekka jeg. for å være sikker. lykke til!
Virrus og Guttene + spiren <3 Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 31. oktober 2008 takk ja, tror eg ringer inn å hører.. finner ikke salven mot brannskader heller =( typisk!!
Bergene Skrevet 31. oktober 2008 #5 Skrevet 31. oktober 2008 Au det må være dritt vondt! Ja ring å hør!
Virrus og Guttene + spiren <3 Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 31. oktober 2008 hun ble hyper stresset =/ fikk beskjed om å stå i dusjen i 20 min med kaldt vann før vi kom inn.. =/ så får håpe det går bra
maiprinsen Skrevet 31. oktober 2008 #8 Skrevet 31. oktober 2008 uff, nå ser jeg for meg brannsårene etter at bestefaren min fikk kokevannet til potetene over seg. Håper virkelig det går bra med deg, Tror nok at det i hovedsak er verst for deg, uten at jeg er noen jordmor/barnelege. Men GOD BEDRING!!!!
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 31. oktober 2008 #9 Skrevet 31. oktober 2008 Heller du glovarmt vann over ungen din og er på dataen etterpå? Hadde dette vært sant hadde du ringt til legen med det samme.
Virrus og Guttene + spiren <3 Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter #11 Skrevet 31. oktober 2008 hehe, nei, jeg satt nok på dataen etterpå =O det gikk fint hos legen, litt blemmer og slik, men ikke så gale heldigvis.. var flink å kjøle raskt ned, så gikk heldigvis veldig bra.. litt ekstra vondt da magen er ganske sprengt.. =( men barnet var i alle fall det ikke noe fare for =)
MammaMia123 Skrevet 31. oktober 2008 #12 Skrevet 31. oktober 2008 Huff, stakkars deg! Bra det ikke er fare for barnet i hvertfall. Men kjedelig at du brant deg, det er jo så vondt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå