Gå til innhold

Fant vinterkåpa mi!


Mersa og gutta <3

Anbefalte innlegg

Pakket vekk vinterklær i vår, og når vi nå skulle finne de frem igjen så fant vi ikke mine jakker! Bor praktisk talt i en ullkåpe hele vinteren og var litt småfortvila over at vi ikke fant den noe sted! Men så i går kveld etter jeg hadde lagt meg så kom jeg på hvor den var! UTROLIG DEILIG!!!

 

Så da kan vinteren komme for fult (som om den noen gang gjør det på vestlandet liksom!! haha)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra! Jeg har vært og kjøpt meg ny jakke og ny pen kåpe i stedet jeg, da. Går hele vinteren i en grønn halvlang jakke som mamma ikke kan fordra, men nå er den litt knapp i str. Ellers så har jeg en saueskinnskåpe etter mamma som kan brukes på de kaldeste dagene, men det får jeg ikke lukket igjen og penkåpen min er en 70 år gammel kåpe som ble sydd til mormor i sin tid.... får ikke igjen den lenger heller. Var liksom på tide med noe nytt.

Greit med alt som er på plass så kan vinteren komme uten at man blir tatt på sengen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en god følelse når en endelig finner noe en har lett mye etter. Du får si i fra når vinteren kommer i Bergen du da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...