Gå til innhold

uke 21- Lakt på meg nesten 9 kg!!:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Rett før jeg går på slankern, er så utrulig redd for hvordan dette vil påvirke resten av svangerskapet!! huff! jeg sjems!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

velkommen til klubben!

Er ikke mye moro.Men husk at mye av det kan være vann..jeg hadde 10 kg i vann sist.

Bare bevege deg så mye du kan og kutte godis i hverdagene og drikk vann isteden for annet søt hvis du klarer:)

Jeg tror ikke jeg klarer hehe!

Klem fra en i samme båt

Skrevet

Samme her!

uke 23 å + 10 kg,begynner å bli en riktig kula der frem nå:)

Har ikke lagt på meg noe særli noen andre steder æn på pupper & mage så da synes ja de er greit:)

har begynt å få vetske i kroppen å lit hevelse så regner me at noen av kg er vann også....

jaja,fler lær de bli,er ju fortsatt en del uker igen:)

Skrevet

Ikke slank deg ,det er ikke bra.Det er helt normalt å legge på seg.

Selv har jeg gått opp 10 kilo fram til uke 19.nå har den stått stille i 3 uker ,er i uke 22 nå. Har snakket med jordmor ,hun syns jeg hadde en normal vektøkning. Magen min er veldig stor..Jeg prøver å spise sundt og regelmessig.Har kuttet ut mat med mye sukker.Trodde jeg hadde mye vann i kroppen,,men det har jeg ikke. kun på mage og puppene..

Prøv å slapp av ,gled deg til å bli mamma. ikke tenk så mye på vekten.

Skrevet

Synes dere er veldig heldig!! Sitter her i uke 13, tatt av meg 6kg på tre uker (siden jeg veide meg på første kontroll) og merket på klærne at jeg hadde tatt av meg før det også. Jeg skulle gjort mye for heller å lagt på meg så mye, så kan det heller trenes vekk senere! Er ikke tynn av natur, passe i figuren og veltrent. Det finnes ikke noe som heter energi her i leiren lengre, og all mat kommer i retur. Tenk på f.eks amming, veldig mange sier det er bra å ha litt ekstra på kroppen når det går mye energi med til det.

Vil ikke ha medlidenhet fra dere, men kos dere med å være gravid og ikke tenk på de ekstra kiloene. Det er jo helt normalt å gå opp :)

Skrevet

Huff har gått opp fra 58 til 66kg på 21 uker, så ja.. Kjenner meg igjenn.(Livredd jeg skal gå opp 20 kg som jeg gjorde sist.) Men er mest i pupper og mager jeg og har fått. Litt ekstra over stumpen, men det er ikke så farlig siden jeg er ganske slank i utgangspunktet. Men men, kiloene renner jo av seinere likevel ;)

Skrevet

Takk for svar!:) Ja, det har satt seg på pupper og mage her også. Har også blitt mer bevisst på hva jeg spiser, å kommer til å tenke mer på det nå resten av svangerskapet:)

Å ja, jeg nyter tanken på at jeg snart skal bli mamma! :):)

Så heldige vi er!

Skrevet

Jeg lurer på en ting :) hvor mye har veide dere før dere ble gravide? Jeg har bare gått opp et par kilo, og er i uke 17, men det er nok fordi jeg var litt tykk fra før av :) Er jo veldig vanlig å gå opp en deli svangerskapet dersom man er tynn.

Skrevet

hei!

Jeg er i uke 22+ 3- og har gått ned 8 kg siden jeg ble gravid.

Jeg veide 75 kg før, og tenkte det ikke var noe farlig at jeg hadde gått ned så mye, siden jeg ikke var noen sylfide fra før.

Var hos jordmor på sykehuset, og hun ble virkelig bekymra, for det skal tydeligvis ikke noe til for at jeg går fort ned i vekt. det er lurt å ha noen ekstra kilo å gå på når man skal amme:)

Jeg spiser som før, men i de første mnd var det vanskeligere å få ned all mat, og noe kom selvfølgelig opp igjen!

skulle ønske jeg la på meg noen kg framover nå ( i hvertfall det babyen, vannet,morkaken o.l veier) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...