Gjest Skrevet 31. oktober 2008 #1 Skrevet 31. oktober 2008 Har bestemt at førstemann ute skal hete Emma Othilie.. Noen foreslo Othilie i den forrige tråden, og det heter faktis barnas mormor, synes det var koselig med oppkalling da etter Emma. Hva kan passe til Emma Othilie? Kommer bare til å bruke Emma til daglig, da... :-)
Gjest Skrevet 31. oktober 2008 #2 Skrevet 31. oktober 2008 Nydelig navn, koselig med litt oppkalling. Anna Matilde Sara Johanne Nora Madelen Leah Amalie Thea Eline Hanna Oline Lilly Margrete Mille Sofie
Gjest Skrevet 31. oktober 2008 #3 Skrevet 31. oktober 2008 pappaen valgte emma othilie ,men jeg synes det er fint. derfor er det jeg som skal "velge" navn på nummer to. jeg likte sara johanne og mille sofie godt. liker også mille marie takk!
grace&hope Skrevet 31. oktober 2008 #4 Skrevet 31. oktober 2008 Kjempefint navn! Anna Konstanse Iben Johanne Alma Sofie Edle Marie/Sofie Lea Oline Selma Oline
Gjest Skrevet 31. oktober 2008 #5 Skrevet 31. oktober 2008 Hva med Sofia Johanne eller Matea Eline da?
Gjest Skrevet 31. oktober 2008 #6 Skrevet 31. oktober 2008 anna har vi vurdert lenge, men det liker ikke jeg så godt og det er jeg som skal i hovedsak bestemme navnet til prinsessa nummer to. lea synes jeg er kjempefint, mathea heter jentenes kusine!
huldra87 Skrevet 31. oktober 2008 #7 Skrevet 31. oktober 2008 Emma Othilie var veldig pent :-) Hva med: Thea/Lea Marie Thea/Lea Johanne Thea Louise Ida Louise Ida Sofie Vilde Sofie Vilde Agnete Vilde Amalie
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 31. oktober 2008 #8 Skrevet 31. oktober 2008 Hva med Thea Aldine? Syns det hadde blitt fint sammen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå