Thunderstruck Skrevet 31. oktober 2008 #1 Skrevet 31. oktober 2008 Det røyk inn fra ovnen isted,og det lukter bål i hele huset:-( HAr vaska,men lukta sitter..Noen tips til og fjerne den?? Veldig takknemlig for svar!!!
Thunderstruck Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 31. oktober 2008 Å ja,jeg lufta i en time..Men litt begrenset da det er minusgrader ute... Har satt ut et par skåler med eddik og håper det hjelper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå