mum&boyz Skrevet 31. oktober 2008 #1 Skrevet 31. oktober 2008 Fikk brev om om utregningen til bidragene! Barnefar har ikke bidragsevne!! Enda han tjener nesten 300000,- bor helt alene, ingen barn i huset!! Hvordan er det mulig? Han har også oppgitt at han har 4-8dager samvær med minste ungen, noe som er lagt til grunn.. noe han IKKE har! Men det har vel ikke noe å si uansett? Fy fan er så irritert nå!
noLadyjustME Skrevet 31. oktober 2008 #2 Skrevet 31. oktober 2008 Ta kontakt med nav og få en forklaring! For at dette skal kunne stemme måå det være noe som ligger til grunn som du ikke vet..Ellers høres det bare helt på jordet ut! Og klart samvær har noe å si..til mer samvær,dess mindre bidrag-naturlig nok..og andre veien..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå