-kreativmamma- Skrevet 31. oktober 2008 #1 Del Skrevet 31. oktober 2008 Noen fra Byåsen i Trondheim her??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maes88 Skrevet 9. november 2008 #2 Del Skrevet 9. november 2008 Er ikke fra Byåsen, men Kolstad=) Ikke så langt unna. Bodde på Byåsen for 1 år siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
woff Skrevet 9. november 2008 #3 Del Skrevet 9. november 2008 Hei:) Ja bor på Byåsen! Bor nå i Buenget/Rydningen! Enn du? Når skal du ha baby? Her blir det rundt 14 April!!! ))) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maes88 Skrevet 10. november 2008 #4 Del Skrevet 10. november 2008 Bor på Kolstadflata nå=) Jentebabyen kommer rundt 4.April=) Gleder med masse! Vet du hva du får da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-kreativmamma- Skrevet 12. november 2008 Forfatter #5 Del Skrevet 12. november 2008 Hei! Jeg bor på Hallset. Har termin 1.mars jeg, men la inn innlegg her for å se om det var noen som kanskje var interessert i et treff her oppe. Kjekt å ha noen trillekompanjonger til våren:) Har planer om å prøve å få til et treff før jul hvis det er noen interesse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
woff Skrevet 5. desember 2008 #6 Del Skrevet 5. desember 2008 Hei:) Skulle komme på solsiden 20 Nov på treff,men lå rett ut med influensa jeg da! Det er 2 ganger jeg har planlagt å dra på treff..Så lurer litt på om jeg i det hele tatt kommer meg avgårde!! Har jo veldig lyst,men bare kommet noe i veien hver gang..Ser du har prøvd å få med noen den 3 Des på Palermo! Hvordan gikk det?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jente89 ♥ Skrevet 5. desember 2008 #7 Del Skrevet 5. desember 2008 Jeg bor på Byåsen !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jente89 ♥ Skrevet 5. desember 2008 #8 Del Skrevet 5. desember 2008 oooi... jeg hører ikke til i 2009 men Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå