Mamma+2 Skrevet 31. oktober 2008 #1 Skrevet 31. oktober 2008 Vår sønn på snart 8 år vil ikke til sin far og stemor...gråter mye i forkant av samvær så nå orker jeg ikke mer- og har kontaktet Familievernkontoret. Der skal sønnen ha samtaler og slik det er snakket så sa megler at det var jo greit at han kun hadde mammahelger nå i forbindelse med at vi prøver å komme til bunns i det her..... Sønnen er veldig fornøyd med det her....men faren bombarderer meg med teksmeldinger om at jeg boikotter samvær og at megler ikke kan nekte samvær +++ Kjenner jeg er SÅÅ sliten av det her...det er jo for UNGEN sin del jeg gjør det her...jeg kunne trenge avlastning jeg ...men er det ikke ungen først, så seg selv???? jeg foreslå at faren kunne vel hente ungen på søndag og ha en dag sammen - uten overnatting for å se om det kunne gjøre det bedre....men da stoppa det meldinger... Er så i tvil om hva jeg skal gjøre...far har stilt lite opp....men nå henger han seg på at det er jeg som har boikotta samvær.... Sliter meg helt ut.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå