Babyenmin Skrevet 31. oktober 2008 #1 Skrevet 31. oktober 2008 Hei hei Jeg bor i Oslo og lurer på hvor jeg kan ta UL nå er jeg 5+3, har lyst til å ta om noen uker da jeg har hatt SA tidligere. Håper på svar:)
wowo Skrevet 31. oktober 2008 #2 Skrevet 31. oktober 2008 Jeg har vært på Oslo city lege senter, er flinke der synes jeg. Ville bedt om Husebø, koster 1050, så dyrt.... Jeg tok i både uke 6 og 10, neste gang(håper på flere etter hvert) så kommer jeg til å vente til uke 10, så både armer og ben:)
Babyenmin Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 31. oktober 2008 Da skal jeg prøve der:) Kanskje jeg skal vente litt da, er vel ikke så mye å se enda egentlig. tusen takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå