Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2008 #1 Skrevet 31. oktober 2008 Eller ikke hint engang, men det man sier rett ut. Helvetes kjærring jeg ikke har noen interesse av å ha noe med å gjøre. Men hun kaaaan bare ikke ta hintet. Ringen minimum 7 ganger om dagen (jeg tar ikke telefonen, for jeg orker ikke å prate med henne) legger igjen beskjed på telefonsvareren hver gang "hei det er... lurte på om vi skulle finne på noe" "hei det er... har ringt deg tre ganger på ti min nå" "hei det er... ta telefonen da" Så tar jeg den tilslutt og sier at hun skal slutte å ringe, jeg vil ikke prate med henne. Så kommer hun på besøk, står og ringer på klokka i en eveghet. Pleier å åpne og gi beskjed om at jeg er opptatt/ ikke vil ha besøk, og i det siste at jeg ikke vil ha besøk av henne. Noen ganger lar jeg bare være å åpne. Ender da bare med at hun går rundt huset og kikker inn alle vindu til hun finner på, banker på som en gal. Jeg åpner tilslutt "HEEEEI, jeg har ringt på kjempelenge" "ja, jeg hørte det" "Å? Hvorfor åpnet du ikke?" "Jeg vil ikke ha besøk av deg" "Åh, hehe, men skal vi finne på noe" "Nei" "I morgen da?" "Nei, beklager men jeg er ikke spesielt intressert i å ha kontakt med deg" HVORFOR? Hun kan da ikke synes det er spesielt givende å holde på sann selv? Menge av dere vil sikkert syns jeg er slem, men jeg har mine grunner som det er sagt. det finnes 6milliarder mennesker på jorda, kan hun ikke finne noen andre å plage livet av. GÅ VEKK!
Anne-B. Skrevet 31. oktober 2008 #2 Skrevet 31. oktober 2008 Hun er en stalker. Anmeld henne. Kanskje hun er psykisk syk? Det der er ikke normalt.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2008 #3 Skrevet 31. oktober 2008 det er ikke hint - men klar beskjed. og når hun ikke forstår det har hun rett og slett store problemer. jeg ville ringt politiet ja faktisk. det der er trakassering.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2008 #4 Skrevet 31. oktober 2008 Det der må være utrolig ekkelt for deg.. Hadde ei venninne som det før, og da hun endelig skjønte at jeg ikke ville være venninne med henne lenger, begynte hun å terrorisere meg og familien min. Ble anmeldt, og da begynte hun heller å plage noen andre. Vet faktisk ikke hvordan det gikk med henne.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2008 #5 Skrevet 31. oktober 2008 Ja, hele greia er bare utrolig rart. Hun var ikke sånn før, da var hun normal. Eller normal og normal, hun var en bitch av dimensjoner. Så gjorde hun noe som nesten er utilgivelig mot meg, vi hadde et oppgjør og vi hadde ikke kontakt lenger. Etter tre år begynte hun plutselig å ringe, da gjerne gråtende i fylla. Hun hadde dårlig samvitighet osv. (snakket mye om at hun skulle ta livet av seg) Så jeg ringte henne på dagen (for å treffe henne edru) og vi hadde det jeg trodde var en oppklarende prat. Ble enig om at det ikke var noe vondt mellom oss, og at det ikke var sånn at jeg gikk og bar nag til henne. Men at jeg hadde veldig liten lyst til å ta oppigjen kontakten. Hun forsto kjempegodt sa hun, og jeg trodde det skulle være enden på visa. Men så gikk det noen mnd. og da startet det opplegget hun holder på med nå. Hun oppfører seg rett og slett sinnsykt rart. Det er ikke bare meg hun ringer, men også mannen min. Han har en type telefon som han kan sperre de nr. han vil fra å ringe. Og har da sperret hennes nr. Men da begynte hun å ringe ham på jobb, helt merkelige samtaler. Hun ringer til bedriften han jobber, blir satt over til kontoret hans. "hei, det er.... bare lurte på om...(meg) var der?" "Nei... jeg er på jobb jeg" "hehe, åja, er du" "Ja.... du vet vel hvor du ringte" "hehe, men kan du ikke be henne ringe meg etterpå?" "nei, det kan jeg ikke. Har ikke hun gjort det klart at hun ikke vil ha konakt med deg?" "Jo, men vet du hvorfor" "ja, det vet vel du også" "ja, det vet jeg, bare lurte på om du visste det. Er du sint?" "Nei, men slutt å plag oss" "ok, hade, hils... da" HI
Gjest Skrevet 31. oktober 2008 #6 Skrevet 31. oktober 2008 Høres helt sykt ut! Tror jeg ville truet med politianmeldelse.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2008 #7 Skrevet 31. oktober 2008 Ja, kanskje det er det jeg må gjøre. Egentlig så tror jeg hun trenger hjelp på noe vis. Men jeg kan ikkegi henne den hjelpen. Jeg har snakker med eksen hennes. (Det var i utgangspunktet gjennom han jeg ble kjent med henne) Men han bor på en annen kant av landet, og hverken ville eller kunne ta fatt i problemet. Så har jeg snakket med moren hennes. jeg ringte (faktisk i forige uke) og fortalte hvordan ståda var. Moren hennes reagerte med å bli kjempesint, og mente jeg var ute etter å lage styr. Så den samtalen kunne jeg ha spart meg for. Det ekkleste er at hun på en eller annen måte mange ganger har sett datteren min. Altså uten at jeg har noe med det å gjøre. Ene gangen sendte hun meg en sms der hun spurte hvor jeg hadde fått tak i en drakt som datteren min hadde på seg den dagen. Hun ville ha en sånn til sønnen sin (som da var ganske bisart i seg selv fordi han nå er 8 år, og bor hos pappaen sin og har vel lite lyst på den rosa drakten som datteren min på 1år hadde på seg den dagen) Da jeg spurte hvor hun hadde sett datteren min sa hun at hun hadde begynt å jobbe i barnehagen hvor datteren min går. jeg spurte de ansatte i barnehagen samme ettermiddag, og det var bare tull og løgn. Da jeg konfronterte henne med dette sa hun at det hun mente var at hun hadde lyst å jobbe der og hadde sendt inn søknad. (Noe som forøvrig ikke forklarer hvorfor hun har vært og sett på jenta mi) Utrolig ekkelt syns jeg. HI.
*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 31. oktober 2008 #8 Skrevet 31. oktober 2008 Å herregud! Du MÅ bare ta tak i dette å mandag å kontakte politiet. Om hun har en psykisk sykdom er det viktig for henne å få hjelp og enda viktigere for deg å unngå at det skjer noe med barnet ditt eller deg. Hadde jeg vært deg hadde jeg tatt en snakk med barnehagen også så de kan holde ett bedre øye med tulla de kommende ukene og hvertfall IKKE ansette henne. Lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2008 #9 Skrevet 31. oktober 2008 Barnehagen har fått beskjed, og de skulle passe ekstra på datteren min og holde utkikk om hun var utenfor barnehageområdet. Men de har ikke sett noe til henne. Ja, jeg tror jeg bare må snakke med politiet. Mannen min har sagt lenge at han syns vi burde gå til det steget, men jeg har egentlig hele tiden tenkt at det er jeg som overdriver litt. HI
Gjest Skrevet 31. oktober 2008 #10 Skrevet 31. oktober 2008 Hvis hun begynner å følge etter datteren din også, bør du nok ta kontakt med politiet, ja! Huff så creepy...
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2008 #11 Skrevet 31. oktober 2008 Du kan ringe kommunen din og melde bekymring til helsesiden i kommunen som psykiatrisk team/oppfølgingsteam eller liknende om dere har det. kan godt hende hun er kjent i systemet fra før, hun høres ikke helt frisk ut. Politiet gjør erfaringsmessig lite i slike saker, men hjemmetjenesten av noe slag kan kanskje gjøre noen undersøkelser. Dersom hun får hjelp fra kommunen, evt. prøv å finn ut hvem hennes fastlege er, og meld bekymring for henne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå