Gjest Skrevet 31. oktober 2008 #1 Skrevet 31. oktober 2008 Han er så utroig flink til å finne på ting som passer til meg - selv om vi har blitt enige om å kjøpe ting til fellesen (feks i fjor: bytte ut parketten), så kommer han med flotte ting. Sukk. I år skal han få som han fortjener, han er en storartet mann og far, har pusset opp hele huset med sine egne hender, har i tillegg gått ned (på eget initiativ) over 20 kg siden sommeren. Jeg tenker 1000-1500 kr og han kunne jo trenge litt nye klær, men jeg vil ha noe orginalt og pennende for å vise at jeg har lagt meg i selen for denne flotte mannen. En kenser blir liksom ikke helt det jeg hadde tenkt da. Han er helfrelst på Italia, mat og vin. Jeg lurte på vinkurs, men hvor finner jeg slikt? Og hva koster noe som det? Andre forslag? I tillegg så skal jeg lage kupong-hefte, på gøy. Forslag til ting som han kan få der? (Jeg tenker feks en kupong med: fritt leide til gutte kveld ute på byn, kona fint innpakket på sengekanten, ekstra sove lenge-morgen osv)
hellohello:-o Skrevet 31. oktober 2008 #2 Skrevet 31. oktober 2008 mener du kan finne vinkurs på aperitif.no
Gjest Skrevet 31. oktober 2008 #3 Skrevet 31. oktober 2008 hmm, vet ikke med julegave, syns sånt er vanskelig selv, men på kupongheftet kan han kanskje få massasje? Alternativ til kuponghefte, kan være adventskalender:) Jeg lagde til sambo i fjor. Noen dager fikk han en liten ting, andre dager fikk han kupong med 15 min massasje, en orgasme på den måten han ønsket osv... hihi
Gjest Skrevet 31. oktober 2008 #4 Skrevet 31. oktober 2008 ...pennende og kenser. Jaja, dere skjønner. *noterer flittig og håper på flere tips*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå