Prøver på nr 3! Skrevet 31. oktober 2008 #1 Skrevet 31. oktober 2008 noen som har hatt sopp i underlivet i graviditeten? Hvordan "virket" det og hva måtte dere gjøre for å bli kvitt det. Er det farlig å gå for lenge med? Noen som vet?
lillemirakel!! Skrevet 31. oktober 2008 #2 Skrevet 31. oktober 2008 ikke farlig men ubehagelig da! bruk canesten eller pervarlyl kapsel og krem, ok for gravide!
mamma til 2 skjønne<3 Skrevet 31. oktober 2008 #3 Skrevet 31. oktober 2008 jeg har det nå vet jeg, hatt det siden forrige mandag, blir ikke kvitt det!!!!!
Lillenille + Prinsesse Skrevet 31. oktober 2008 #4 Skrevet 31. oktober 2008 Det starter som regl med litt irritasjon / kløe runt clitoris/slimhinne området. Mye jenter som begynner dusje mere (dette er IKKE bra) Sopp har bruk for fukt for å leve, så dusj gjør det ikke bedre ! Du kan gå på apoteket å kjøpe canesten creme mot sopp uten resept og smørre deg med det. Du må IKKE bruke kombinasjons pakken med en slik pille til å stikke op. bare bruk cremen Det er IKKE farligt å gå med men kan love deg at det ikke er noe greit. Om det er noe som lige har kommet kjøp da cremen å smør 1-2 ganger om dagen i 2 dager. På pakningen står der man skal behandle mye lengere men det trenger du som regl ikke om det ikke er veldig slemt da.
lillemirakel!! Skrevet 31. oktober 2008 #5 Skrevet 31. oktober 2008 lillenille----- man KAN bruke stikkpillen:-) bare ikke bruke den innføringsgreia som følger med, altså bare stikke den opp med fingeren, står på pakningen og jordmor stemte i da jeg spurte. Jeg ble ikke kvitt soppen med bare kapselen- så kjøp den med begge i, mye billigere og effektivt!
husmus &2 Skrevet 31. oktober 2008 #6 Skrevet 31. oktober 2008 Jeg ringte til føden (riksen) for å spørre om dette i går for jeg tenkte at kanskje det ikke var så bra og bruke canesten pillen hvis en kanskje hadde litt åpning. Gynekologen der ba meg om å kun bruke kremen og altså ikke pillen...
Prøver på nr 3! Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 31. oktober 2008 Men hvilke symptomer får man når man har sopp? Bortsett fra kløe el svie?
Gjest Skrevet 31. oktober 2008 #8 Skrevet 31. oktober 2008 Jeg har det i form av ekkel kremete utflod, og behandler det med canesten vagitorie, en stikkpille. Kjøpte i dag, så gleder meg til det æsjete greiene er over!
Prøver på nr 3! Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter #9 Skrevet 31. oktober 2008 men det er ikke noe ubehag eller smerte i underliv/ rygg?
Gjest Skrevet 31. oktober 2008 #10 Skrevet 31. oktober 2008 Jeg trodde nesten at jeg hadde urinveisinfeksjon, men det var bare soppen som gjorde det sånn. litt svie. Men man skal ikke få smerter i underlivet eller ryggen av det. Kanskje du hovner litt opp og blir litt sår men.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå