Gå til innhold

Angående undesrlivssopp...

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har hatt sopp i underlivet i graviditeten? Hvordan "virket" det og hva måtte dere gjøre for å bli kvitt det. Er det farlig å gå for lenge med? Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke farlig men ubehagelig da! bruk canesten eller pervarlyl kapsel og krem, ok for gravide!

Skrevet

jeg har det nå vet jeg, hatt det siden forrige mandag, blir ikke kvitt det!!!!!

Skrevet

Det starter som regl med litt irritasjon / kløe runt clitoris/slimhinne området. Mye jenter som begynner dusje mere (dette er IKKE bra) Sopp har bruk for fukt for å leve, så dusj gjør det ikke bedre !

Du kan gå på apoteket å kjøpe canesten creme mot sopp uten resept og smørre deg med det. Du må IKKE bruke kombinasjons pakken med en slik pille til å stikke op. bare bruk cremen :)

Det er IKKE farligt å gå med men kan love deg at det ikke er noe greit.

Om det er noe som lige har kommet kjøp da cremen å smør 1-2 ganger om dagen i 2 dager. På pakningen står der man skal behandle mye lengere men det trenger du som regl ikke om det ikke er veldig slemt da.

Skrevet

lillenille----- man KAN bruke stikkpillen:-) bare ikke bruke den innføringsgreia som følger med, altså bare stikke den opp med fingeren, står på pakningen og jordmor stemte i da jeg spurte.

Jeg ble ikke kvitt soppen med bare kapselen- så kjøp den med begge i, mye billigere og effektivt!

Skrevet

Jeg ringte til føden (riksen) for å spørre om dette i går for jeg tenkte at kanskje det ikke var så bra og bruke canesten pillen hvis en kanskje hadde litt åpning. Gynekologen der ba meg om å kun bruke kremen og altså ikke pillen...

Skrevet

Men hvilke symptomer får man når man har sopp? Bortsett fra kløe el svie?

Skrevet

Jeg har det i form av ekkel kremete utflod, og behandler det med canesten vagitorie, en stikkpille.

Kjøpte i dag, så gleder meg til det æsjete greiene er over!

Skrevet

men det er ikke noe ubehag eller smerte i underliv/ rygg?

Skrevet

Jeg trodde nesten at jeg hadde urinveisinfeksjon, men det var bare soppen som gjorde det sånn. litt svie.

Men man skal ikke få smerter i underlivet eller ryggen av det.

Kanskje du hovner litt opp og blir litt sår men.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...