Vil Skrevet 31. oktober 2008 #1 Skrevet 31. oktober 2008 Jeg ble opp ringt av min fantastiske lege som kunne fortelle at jeg har lave verdier av b-vitamin. Jeg skal dit mandag for nye prøver. Andre som har hatt dette? Vet dere hvilke konsekvenser det kan ha fått for babyen (jeg er 13+4), og hvordan man best kan bedre nivået?
Mamma for 3. gang Skrevet 31. oktober 2008 #2 Skrevet 31. oktober 2008 Hei Jeg hadde og lave verdier av b12-vitamin, har fått sprøyter. Min lege sa at det var beste måte og få opp verdierne. Tror ikke det har noen konsekvenser for babyen, men du kan bli veldig trøtt. Har merket forskjell etter jeg har fått sprøyter i 4 uker.
♥Cherrypie♥ Skrevet 31. oktober 2008 #3 Skrevet 31. oktober 2008 hei! folat er ett b-vitamin..det er ikka bra å ha mangel på men veldig få har det altså! er nok sikkert b12 siden de skal ta nye prøver å da eventuelt gi deg en sprøyte for det:) er nok mest for din del:)
Vil Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 31. oktober 2008 Ja, regner med det er b12, tror og håper at det ikke er Folat, har tatt kosttilskudd for det siden i mars i år... Sprøyter altså, ja, det blir spennende å høre. Har vært veldig trøtt. Takk for svar!
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 1. november 2008 #5 Skrevet 1. november 2008 Jeg har hatt b12 mangel forrige svangerskap, og dette. Må ta ei sprøyte i uka i 5 uker. Om det ikke er bedre da, må jeg ta tabletter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå