Gå til innhold

gåvogna fra brio..har dere den?


line_n & sara

Anbefalte innlegg

vi kommer til å få en i bursdagen, litt spent på om sara skjønner poenget med den! jeg innbiller meg at hun kommer til å dette og slå seg noe fryktelig!! dvs at den bikker bakover!

noen som har en?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja vi hadde den vogna til første mann. går ann å stille på hjulene slik at de ikkj kjører så fort. vår lille reiser seg opp ett alt fortia, stoler , sofaer, bord . osv, vi har fått en ny vogn til han , men den er ikkj bra i det hele tatt. den kjører så fort. men men han står nå etter den:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har den, den er helt super og vesla har SÅ mye moro med den! Har den med ut og triller rundt på bamser og dukker og greier. Som forrige man skrev her kanman stille inn hjulene så de går litt tregere rundt. Bare å glede seg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kommer også til å få en til Helena sin bursdag. Tror nok hun skjønner hvordan hun skal bruke den, i og med at hun går etter Thomas-toget sitt hele tiden. Som jeg forstår så er de ganske tunge, så det skal litt til for at den bikker bakover. Dessuten går det ikke an å få sånn voldsom fart på den heller, for det er visst en form for bremsesystem i hjulene. Blir gøy med bursdag og gaver! Nesten like artig for mammaen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Vi har den. Som andre har skrevet så kan hjulene strammes så den ikke triller så fort, i tillegg så kan håndtaket justeres for å unngå at den tipper mot den som triller. Det skal faktisk være fysisk umulig at den tipper mot den som triller når håndtaket står i hakket lengst bort fra trilleren. Har ikke hatt noe knall og fall her i huset iallefall. Nå er den ikke så mye i bruk lenger for han har begynt å gå selv, men den blir sikkert mer artig igjen når han har "gått av seg det verste". Er ikke morsomt å holde seg i noe når man kan gå selv vettu. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...