blomsterpia Skrevet 31. oktober 2008 #1 Skrevet 31. oktober 2008 Hei hei.. Tenkte å høre om det var flere med termin rundt denne dato, så kanskje vi sees på Sankt Olavs;) Har termin 5 nov, og venter en gutt. Ingen store tegn til fødsel her i gården, så regner vel med å gå på overtid. Eneste er at jeg har vært sinnsykt slapp og trøtt de siste dagene! Kjenner dere tegn til fødsel?
Bridy og lille øks med umbrako Skrevet 31. oktober 2008 #2 Skrevet 31. oktober 2008 Jeg skal føde jente på St,Olavs, forhåpentligvis i helgen da, men kan jo gå over. Jeg kjenner litt press, mens smerter, men ikke noe mer. Trøtt ja, har sovet to timer nå. Om du ser en liten syke seng med "Amanda" på er det nok vår:) Blir spennende og se når det skjer.
Gjest Skrevet 31. oktober 2008 #3 Skrevet 31. oktober 2008 Hei! Jeg ikke termin før 14.novmeber jeg da, men det kan jo skje når som helst da:o) Venter ei jente denne gangen. Har en gutt på snart sju fra før. Kjenner ikke mye tegn til fødsel enda nei. Kommer noen sterke kynnere innimellom og kjennes ut som jenta vår presser seg nedover. Har også vært sinnsykt slapp og trøtt siste dagene....hmmm...men ellers er jeg innstillt på at det enda kan ta to til tre uker:o) Var på omvisning på St Olavs i går og alt virker veldig proft der. Får tilogmed enerom denne gangen!!! Den gangen jeg fødte gutten lå jeg på barsel med fire andre...det var litt slitsomt husker jeg...Så skal bli godt å få et rom for seg selv:o)
Anne_84 Skrevet 31. oktober 2008 #4 Skrevet 31. oktober 2008 Jeg håper å føde på St.Olavs snart. Er 2 dager på overtid nå. Hvis ingenting skjer, så kan jeg få bli igangsatt den 5.november. Vi venter også gutt. Kjenner ingen tegn til fødsel:( Fikk litt akupunktur av jordmor i dag da, så håper det vil hjelpe på å få i gang riene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå