Gjest Skrevet 31. oktober 2008 #1 Skrevet 31. oktober 2008 har jenta di prinsesseslott? og hvilket? saken er det at jeg har ei jente på 4 år som sier hun ønsker seg det til bursdag....men hva hun ser for seg det vet jeg ikke...tror ikke hun har sett et spesiellt hun vil ha, bare at hun vil ha prinsesseslott liksom:) noen tips?? hvor finner jeg det perfekte?
Dronningen! Skrevet 31. oktober 2008 #2 Skrevet 31. oktober 2008 Flisa her er 4 1/2 og leker i perioder med Duploslottet sitt, men det hun leker mest med er Lundby dukkehus! Der går det i vasking, om-møblering og rollelek på høyt plan:o)
*musefis* med 2 store og 2 små Skrevet 31. oktober 2008 #3 Skrevet 31. oktober 2008 Jenta mi har et My Little Pony slott som hun er veldig glad i, det blir flittig brukt og er med både lys og lyd. )
Gjest Skrevet 31. oktober 2008 #4 Skrevet 31. oktober 2008 lundby....er det det med elektrisk lys å sånn?? det i tre...?
råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 31. oktober 2008 #5 Skrevet 31. oktober 2008 er det sånn lite lekehus eller slik som hun kan være inni selv? på extra leker har de et fint prinsesseslott-telt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå