maskråka Skrevet 31. oktober 2008 #1 Skrevet 31. oktober 2008 Fjorårets blir akkurat for knapp. Må ut å kjøpe ny i helga. Anbefalinger? Merke og pris?
erteposen + 4 Skrevet 31. oktober 2008 #2 Skrevet 31. oktober 2008 Fritt valg og uten tanke på pris er min favoritt Troll, fordi den kan brukes hele året og er innmari god. Kjøper den på salg på slutten av året. Er også fornøyd med Skogstad sin dress. Ikke så vanntett som Reima og Troll, men rimeligere og god.
Edelweis Skrevet 31. oktober 2008 #3 Skrevet 31. oktober 2008 jeg har refleks sin vinterdress til snuppa. er ganske store i str så den fra i fjor rakk også til i år=) den koster 499, men nå så jeg den på salg for 399. den er kjempe god, og romslig slik at en får ulltøy under. jeg er fan av å bruke tykke ull klær. holder jenta mi varm og tørr i allefall, og ikke så dyr heller. må tenke på slike ting når en er student.
ALIICE Skrevet 31. oktober 2008 #4 Skrevet 31. oktober 2008 Reima tec! Den "småbarns modellen" som ikke har strikk i livet. Den har fantastisk passform og varmepute i rompa! Ingen over, ingen ved siden=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå