Gå til innhold

Krangel med kjæresten, trenger råd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Innlegget blir nok litt langt, og veldig innviklet, men jeg prøver fordet.

Her om dagen fikk jeg vite av min beste venninne at ei bekjent har slengt dritt om meg til alle og enhver rundt i byen vi bor i (liten by). Hun hadde tilogmed snakket stygt om meg til mine beste venner! Denne dama er ei jeg vil kalle en "venn" av samboeren min. Det vil si at hun og jeg har felles venner, og hun er alltid kjempekoselig mot meg og samboeren min. Jeg ble kjent med henne gjennom samboeren min, men ingen av oss snakker mye med henne. Er mest på "hei" når vi tilfeldig møter hverandre. Jeg ble selvfølgelig kjempelei meg for å høre at det blir snakket dritt om meg rundt i byen. Ikke spesielt at det var fra henne, men generelt at det blir snakket vondt om meg - og til vennene MINE!

Så - hun dama sendte brev til sambo på facebook hvor hun spurte hvordan det går og var kjempehyggelig. Og han svarte koselig tilbake, fortalte hvordan det går med oss. Også antydet han at han visste hva hun har sagt om meg. Og avsluttet med å være hyggelig igjen.

Og da blir jeg irritert! Jeg føler at en kjæreste skal være støttende når det gjelder sånn! Han har ikke noe til overs for henne engang, men likevel vil han ikke konfrontere henne med hva hun har sagt!! Han skrev jo faktisk : "jeg vet at du snakker dritt om kjæresten min, men samme det - hvordan går det med deg?" Jeg sa at jeg ble kjempeskuffa over at han ikke sa rett ut at hun skulle slutte å spre løgner, men han sa bare at han ikke gadd noe bråk - og ble sur! Tar jeg helt feil her, har jeg ingen grunn til å bli skuffa? Hjelp`?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

full grunn til å bli skuffa!

Skrevet

Idiotiske mann. Du har all rett til å bli skuffa.

Skrevet

Jeg ville også blitt skuffa!

Skrevet

Noen er konfliktsky andre ikke. Lær deg å lev med det. For øvrig høres dette ut som en fryktelig pubertal problemstilling.

Med mindre dere henger ut sammen med denne jenten ser jeg ikke helt hvorfor det spiller noen rolle om kjæresten din steller i stand en scene eller ikke.

Skrevet

Og det er ikke noe i det hun sier?

Har du lest det? Hadde nok blitt skuffa, ikke minst fordi jeg gjerne ville ha snakket med henne selv først. Kanskje en måte å få tak i hvorfor hun sier dette og la henne komme med en forklaring uten å lage drama?

Synes det er litt dårlig gjort at dine venner og fortelle dette til deg jeg da. Snakker noen dritt om mine venner til meg uten noen grunn så sier jeg klart ifra at dette misliker jeg sterkt, det de sier er ikke sant og fortsetter hun/han og spre slike rykter så må en fortelle folk at de farer med løgn.

Skrevet

Skjønnar du er skuffa. Eg hadde sendt henne ei melding på fb og bedt henne ** off, vis at du ikkje lar deg pille på nasa og sit heime og surar fordi ho er ei drittkjerring. Sei til henne at har ho noko ho vil sei til deg, så er det berre å ta kontakt.

Skrevet

Helt uakseptabelt!!!!Tror kanskje ikke han tar dine følelser angående dette på alvor. Hvis jeg var deg ville jeg vist han denne siden om hva du har skrevet til oss og hva vi har svart, kanskje han hadde kommet til litt bedre fornuft. Man støtter sin partner. Tror han at du er sjalu?

Skrevet

Hvis du ikke har konfrontert henne selv, hvorfor skal han gjøre det da?

Skrevet

Han gidder ikke bråk men henne, men bråk med deg er greit...?

Det ville jeg tenkt..

"jeg vet at du snakker dritt om kjæresten min, men samme det - hvordan går det med deg?"

Den setningen der hadde fått meg til å fly i flint!! burde ikke stå "men samme det". Burde stå at han ikke synes noe om det, at hun burde la vær...

Eller han burde ikke nevt det. Slik som dette sier han jo faktisk at han synes det er HELT OK, BARE FORTSETT:....

Skrevet

HI her. Takk for støtten :)

Bare for å rette opp : han skrev ikke "men samme det" ordrett. Men det var på en måte det han antydet i svaret sitt. Han skrev at han visste hva hun hadde sagt, men ikke noe mer.. han sier ikke noe mer på det. Selvfølgelig er jeg skuffa, han er samboeren min. Han burde ha støttet meg. Samme F om hun blir sur, det går jo ikke utover oss på noen måte. Det er ikke noe tap. De to er uansett ikke gode venner, de er bare på "hei". Og uansett om hun HADDE vært en venn av han, så skal han ikke bare overse at kjæresten hans blir snakket dritt om mener jeg. Jeg mener at han burde skrevet at han ikke tolererer at hun behandler meg dårlig, at hun skal ligge unna oss og slutte å være falsk.

Nå har jeg tatt en prat med sambo igjen, og han har lovet å si ordentlig ifra til henne at det er uakseptabelt :)

Takk for støtten alle sammen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...