Angeldoll m/ desemberprinsesse Skrevet 31. oktober 2008 #1 Skrevet 31. oktober 2008 Nå klarte jeg ikke holde meg lenger! Gikk forbi pinnekjøtt i butikken idag og det lå der å skrek på meg! Så, idag blir det årets første pinnekjøtt middag! Åh, som jeg gleder meg!
Lillemus&mamma'n Skrevet 31. oktober 2008 #2 Skrevet 31. oktober 2008 Har du kjøpt ferdig utvannet? Jeg kjøpte pinnekjøtt i går, og det har ligget i vann over natten, så vi tar også den første middagen i dag : ) Blir kjempegodt! Med kålrabistappe og mandelpoteter, og riskrem til dessert! I morgen blir det faktisk ribbe, så her er det den reneste julestemninga : )
Angeldoll m/ desemberprinsesse Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 31. oktober 2008 Vi er litt sære på pinnekjøttet vårt... Hos oss ligger det ikke i vann mer enn 5-6 timer før vi begynner å koke det! Jo saltere jo bedre! Ååååååh! Ribbe! <3 Får se om det ikke blir det neste helg her gitt!
Mamma til Amelie og Januarbaby Skrevet 31. oktober 2008 #4 Skrevet 31. oktober 2008 Å jeg vil også ha... Men har en mann som ikke klarer lukta i huset engang. Så jeg må ut av huset å spise det. Dere må kose dere masse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå