to jenter og ett gull i magen Skrevet 31. oktober 2008 #1 Skrevet 31. oktober 2008 mens skal komme alt fra i morra og til tirsdag omtrent. så fire dager kanskje hvis ikke mindre.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 31. oktober 2008 #2 Skrevet 31. oktober 2008 Jeg har testet positivt 3 dager før (før det også, men siden jeg gikk på medisiner så kunne det vært dem som slo ut), med vanlig cb og de reklamerer vel med 3 dager før også med en viss grad av sikkerhet...
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 31. oktober 2008 #3 Skrevet 31. oktober 2008 Bare husk å bruk morgenurin siden det kanskje er endel dager før forventet mens )
erteposen + 4 Skrevet 31. oktober 2008 #4 Skrevet 31. oktober 2008 Du kan teste et par dager før IKM, men da må det være morgenurin. Det står i alle fall på pakken.
to jenter og ett gull i magen Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 31. oktober 2008 takk for svar:) jeg skal ikke noe sted så jeg får kjøpt i dag så får ikke testet i morra. i morra rekker jeg ikke apoteket he he:) så da blir det mandag og teste tirsdag. jeg har innemellom noe mens smerter i ryggen men og småkvalm om morran. men tror tanta kommer. kjennes sånn ut ihvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå