Bridy og lille øks med umbrako Skrevet 31. oktober 2008 #1 Del Skrevet 31. oktober 2008 Blir visst ingen oktober baby på meg, da må noe skje fort. Hadde termin i går. Sammbo håper nå på 2.nov, siden første mann komm 2.januar. Blir spennende og se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WPW Skrevet 31. oktober 2008 #2 Del Skrevet 31. oktober 2008 Hehe, velkommen:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anne_84 Skrevet 31. oktober 2008 #3 Del Skrevet 31. oktober 2008 Ja samme her. Blir nok novemberbaby på meg også. Er to dager på overtid i dag. Håper på at det vil skje en gang denne helga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oktoberbaby08 Skrevet 31. oktober 2008 #4 Del Skrevet 31. oktober 2008 Tre dager på overtid her og ser ut til at jeg må "flytte" over hit jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marien - FØDEKLAR! Skrevet 31. oktober 2008 #5 Del Skrevet 31. oktober 2008 Å flere er vi.... Hadde termin på onsdag, men ingenting skjer.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skorpion i magen;)*Fødeklar* Skrevet 1. november 2008 #6 Del Skrevet 1. november 2008 Må nok bare "bite i det sure eplet" å komme inn hit jeg å Hadde termin 28.okt, men ingen oktober baby så langt ....så håper på noe action i helga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonjepuus89 Skrevet 1. november 2008 #7 Del Skrevet 1. november 2008 Må nok melde meg inn her jeg og, termin i går så har vel egentlig aldri hatt troen på at det ble noe oktoberbaby på meg=P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Budeia og lillegutt Skrevet 1. november 2008 #8 Del Skrevet 1. november 2008 Henger meg på Måtte vi alle snart føde... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hege74 Skrevet 1. november 2008 #9 Del Skrevet 1. november 2008 Jeg kommer inn hit jeg også...3.dagen over termin idag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ventergullnr 2:) Skrevet 2. november 2008 #10 Del Skrevet 2. november 2008 velkommen hit alle sammen:) kan tenke meg dagene blir ekstra lange nå, men krysser fingrer for dere alle at det ikke blir mange dagene ekstra:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cam80 Skrevet 2. november 2008 #11 Del Skrevet 2. november 2008 Det er godt å se at jeg ikke er alene med å gå over termin. Hadde termin 25 oktober og er nå 8 dager over. Var hos jordmor på onsdag og hadde da moden mormunn og 2 cm åpning. Det siste døgnet har det vært en del slim med lyst blod men ingen ting skjer. Dagene er veldig lange nå.=/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Ine* m/ novembergull i magen Skrevet 2. november 2008 #12 Del Skrevet 2. november 2008 Og her er enda et nytt medlem i november-klubben.. 4.dagen over termin nå.. Hadde håpet det skulle skje noe i helga, men neida..! Hva skal dere andre gjøre denne uka, for å få tiden til å gå? Var liksom ferdig med alle forberedelser forrige uke, så er redd for at dagene skal bli lange nå fremover.. Får kanskje begynne med juleforberedelsene.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
1+1=2* Skrevet 3. november 2008 #13 Del Skrevet 3. november 2008 Og jeg er 8 dager over... Rimelig lei av å vente nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå