Gå til innhold

Velkommen in hit til meg....


Bridy og lille øks med umbrako

Anbefalte innlegg

Blir visst ingen oktober baby på meg, da må noe skje fort. Hadde termin i går. Sammbo håper nå på 2.nov, siden første mann komm 2.januar. Blir spennende og se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må nok bare "bite i det sure eplet" å komme inn hit jeg å;)

Hadde termin 28.okt, men ingen oktober baby så langt ....så håper på noe action i helga :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må nok melde meg inn her jeg og, termin i går så har vel egentlig aldri hatt troen på at det ble noe oktoberbaby på meg=P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

velkommen hit alle sammen:)

kan tenke meg dagene blir ekstra lange nå, men krysser fingrer for dere alle at det ikke blir mange dagene ekstra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt å se at jeg ikke er alene med å gå over termin. Hadde termin 25 oktober og er nå 8 dager over. Var hos jordmor på onsdag og hadde da moden mormunn og 2 cm åpning. Det siste døgnet har det vært en del slim med lyst blod men ingen ting skjer. Dagene er veldig lange nå.=/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og her er enda et nytt medlem i november-klubben.. 4.dagen over termin nå.. Hadde håpet det skulle skje noe i helga, men neida..!

Hva skal dere andre gjøre denne uka, for å få tiden til å gå? Var liksom ferdig med alle forberedelser forrige uke, så er redd for at dagene skal bli lange nå fremover..

Får kanskje begynne med juleforberedelsene.. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...