maibaby2012 Skrevet 31. oktober 2008 #1 Skrevet 31. oktober 2008 Jeg har den siste uka fått "melk" i puppene! Hver gang jeg eller kjæresten min trykker litt på puppee mine, så kommer det blank/gul væske ut. Jeg syns det er så ekkelt! Er dette normalt? Jeg er i uke 31+.
Lillenille + Prinsesse Skrevet 31. oktober 2008 #2 Skrevet 31. oktober 2008 det er normalt at der kan komme noe melk før fødslen, spesielt når du tenker på babien / eller mannen din Kan også komme i forbindelse med sex. Ikkke så mye å gjøre med d. men om du ikke synes det er noe greit skal du ikke trykke melken ut, da kommer du til å få mere melk fordi du stimolere produksjonen
Nagilimia Skrevet 31. oktober 2008 #3 Skrevet 31. oktober 2008 Jepp! Helt normalt! Har lest om sååå mange her inne som har det, (også om de som ikke får noe før fødselen også). Veldig individuelt tror jeg. Det enste er at man ikke må prøve å stimulere produsjonen på noen måte. da gjør du deg selv en bjørnetjeneste. Noen får til og med melk så tidlig at de må ha ammeinnlegg før de kommer på sykehuset. Andre får ikke melk før etter de har født.... Jeg er nesten missunnelig... Vet ikke om det er noe i det da, men nå "vet" du liksom at du har melk... Det vet ikke jeg og er i uke 36, men lever masse i håpet da!
Mammasgull 03_,09 og_10 Skrevet 31. oktober 2008 #4 Skrevet 31. oktober 2008 Hei! Jeg er i uke 29 nå. Har merket litt "melk" siden i uke 23.. Nå lekker det så mye "melk" at jeg må bruke ammeinnlegg hele tiden. Ikke gøy:( Men vet ihvertfall at jeg har melk da.. Hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå