Frk Marge Skrevet 31. oktober 2008 #1 Skrevet 31. oktober 2008 jeg klarte ikke å la vær lenger i dag... nå har jeg ikke hatt en skikkelig mens siden 15/9, men hadde en dag med blødning den 10/10. vet jeg hadde EL ca 1/10 og antok at den endagsgreia var mans og at jeg hadde El igjen ca 25-26/10.... testet i dag og kontrollstreken kom bare som en liten prikk i toppen. jeg ble kjempesur og kastet hele dritten... så får jeg en dun innskytelse og plukker den opp en time etterpå... fortsatt ikke noen god kontrollstrek, men jeg kan faktisk ane en syltynn strek på tvers av i testvinduet.... hjelp hva er dette her? er det en skyggestrek? er det en supersvak positiv???? eller er det et synsbedrag??? om den er positiv er jeg enten nesten 7 uker eller nesten 3.... eh... hva i heite hule foregår det kan da ikke gi utslag så tidlig etter El eller? har jo da IKm om en uke eller noe sånnt... tror jeg... noen som har samme erfaringer?
fått attpåklatt Skrevet 31. oktober 2008 #2 Skrevet 31. oktober 2008 Hei! Det sies at man ikke skal lese av svaret etter 5 min eller noe sånt (er det ikke det som står på pakken), så den kan vel strengt tatt ikke regnes som sikker. Ta en ny test du! Lykke til - håper den virkelig er positiv!
Frk Marge Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 31. oktober 2008 nei regner den som særdeles usikker!!!!! særlig siden kontrollstreken også var svært mangelfull... lurer bare på hva slags erfaringer dere andre har gjort dere i etterkant om dere har opplevd noe lignende.. var dere gravide eller var dere ikke???
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 31. oktober 2008 #4 Skrevet 31. oktober 2008 Tror nok kanskje jeg ville tatt en cb digital? og om du ikke får noe klokt svar av den heller så kanskje en tur til legen vil gi noen svar på hva som er på gang..
Frk Marge Skrevet 1. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. november 2008 venter et par dager og tar en til jeg.... det rare er at de jeg har tatt tidligere har vært så utrolig TYDELIG negative! det har vært fullstendig melkehvitt rundt den vannrette streken... mens denne gangen ble det faktisk mer og mer tydelig en loddrett strek, der omrisset var ganske lett å se mens det inni var ganske svakt. men det var en strek.... de andre testene har manglet denne streken uansett hvor lange de har ligget...... men som sagt den kom ikke før etter en god stund da så, jeg stoler ikke på den. er cb digital sikrere? hvorfor det egentlig? men om dette faktisk er en positiv test, så er det mest sannsynlig at jeg er mellom 6 og 7 uker ikke sant? ikke 3? det ville jo være helt usannsynlig om testen slo ut over en uke før ikm... :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå