Gå til innhold

Rosa utflod med røde streker i hva er dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikkk mens 26okt 2 dager forsinket, hadde mens i 1 dag som er vanlig for meg.Idag har jeg hatt en del rosa utflod med røde tråder i hva kan det være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glemte å si at jeg bruker urter som skal gjøre så man blir mer fruktbar, vet ikke om det har så mye å si men..

Skrevet

Det kan jo være en festeblødning.

Men når hadde du EL?

Jeg har også hatt en slik "blødning" denne syklusen.

Blir spennende å se...

Hva slags urter går du på?

Skrevet

Hei

Jeg hadde positiv el test den10-11 oktober så er nok ikke neon festeblødning da, det skjer vel etter 4dager eller noe etter el.Hadde jo også mensen for 4 dager siden så er nok ikke gravid iallefall.

Jeg går på damiana og wild yam.

Skrevet

dytter på denne i håp om at noen har noen erfaringer:)

Skrevet

Ikke lettt å få svar rfa flere her, ingen som vet noe om dette?

Skrevet

Det er vel kanskje fordi det ikke er så lett å svare på... :/ Kan jo sikkert være så mangt. El kanskje? Noen får en pitteliten blødning da pga hormoner. Eller det kan være et lite blodkar som kan ha sprekt om dere har hatt sex?

Jeg vet ikke jeg altså, men det er nok muligens ikke så mange som har svart fordi det er litt vanskelig å svare på bare :)

Skrevet

det kan v ære at du har veldig sterk eggløsning nå...

da kan man blø litt, er utfloden din litt slimete også så er det nok helt sikkert el:) el slim med "blod strimler" er kjempe godt tegn:)

hopp til køys:)

Skrevet

Takk for svar dere:) KAn man ha el så tidlig etter mens?Hadde jo mens den 26okt hmm..

Skrevet

ja det kan man... jeg hadde el dagen etter jeg var ferdig med mensen da jeg ble gravid med sønnen min...

vi hadde sex kun en gang den mnd jeg ble gravid og det var en søndag, og jeg var ferdig med mensen på lørdag... så da må jeg nødt til å ha hatt el ganske rett etter mens...

så nå må du stå på hehe;)

Skrevet

Tok nettopp en el test og den var så neg det går ann å bli, men jeg skal stå på for det hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...