Gå til innhold

10 uker idag!


*emeline*

Anbefalte innlegg

Jeg er idag 10 uker, går nå inn i min 11. uke, og det følest bra.

Dere som er komme like langt, hvordan er formen deres?

Jeg blir veldig fort trett, og blir kvalm hvis jeg ikke får hvile meg.

Har helt glemt dette frå mine tidligere graviditeter, men når kommer livmoren over skambenet? Vet det er veldig individuelt, men sånn ca. uke?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei jeg er ti uker og en dag i dag. Jeg er plaget med kvalmen, svinger veldig i løpet av dagen, er sykemeldt i 14 dager til.. Var på ul i dag vi, spurte om livmoren, hun sa den kom over skambeinet i uke 12. Ellers så vi både bein og armer og hørte et hjert som banket:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååå så heldige dere er. Jeg kunne også tenke meg å dra på ultralyd, men har egentlig bestemt meg for å vente til den ordinære. Blir noen uker å vente, så hvis jeg ikke blir altfor nysjerrig, venter vi nok :)

Så da får jeg smørre meg med tolmodighet i iallefall to uker til da, før jeg merker noe til livmora. Jeg drømte inatt at det sparket noe voldsomt nede i bekkenet mitt, bort i urinblæra, så jeg merket hvert eneste spark, koselig selv om det bare var en drøm ;)

 

Jeg har vært sykmeldt i 3 uker nå, men skal prøve å begynne å jobbe igjen til uka.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om jeg kan gi noe bedre forklaring, enn anonym.. Skal komme over beint rundt uke 12 og etterhvert skal man kunne kjenne livmoren et godt stykke under navelen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...