Gå til innhold

Flere enn meg som er ullfrelst???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg elsker ull!! ;) Barna mine har ikke annet enn det på seg i bh. Først ullbody, ullstrømpebukes/ullstilongs og ullsokker, mellomplagg i ull og Troll dress til minstemann, reima tec+ til eldstemann. Jeg bruker mest Janus fra Krabaten. Er STOR fornøyd, bortsett fra at det lett blir hull i dem etter vask. Bruker kun ull vaskemiddel med lanolin. Andre som er like frelst og har erfaringer? Jeg f.eks. på uktikk etter vintersko til barn med ullfor e.l.?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her!!! Barna går knapt i annet om vinteren, og innerst har de alltid ull uansett!

Selger til og med ull, så ja er frelst :o)

Skrevet

Her har ungene ull fra høsten og helt utpå våren. Jeg bruker også mye ull på meg selv. Ungene har masse ull, så slipper jeg å vaske hele tiden:)

Elsker ull!

Skrevet

Jeg bruker ull-vaskemiddel fra Nøstebarn. Dem sa at til og med Milo blir for sterkt for ulla. Blir hull med Milo sa dem.

Skrevet

Kanskje det er grunnen...? Bruker du det på all slags ulltøy, også fra andre steder enn fra nøstebarn?

Skrevet

Ja, bruker det på alt som er av ull! Blir rent også! :)

Skrevet

bruker hvertfall ullbody, ullstilongs/ullstrømpebukse og ullsokker, pluss ulldress når de skal ut

Skrevet

Jeg er også fan av ull, så mini på tre mndr, bruker nå stort sett bare ull. Har også et par ullpysjer som er helt supre!! Han er bare tre mndr, så har ikke erfaring med vintersko, men har hørt at de fra Sorel skal være bra? Tror foret i dem er en sånn ullfiltsokk el.l., som man kan ta ut og tørke.

Skrevet

Det hørtes jo bra ut :) Hvor får man kjøpt disse? Selges de på nettet?

Skrevet

de selger sorel skoene på skoringen her i byen, de er kjempe knallgode og vantette=)

jeg elsker også ull, men det er jo en del dyrere da. synes mange av plaggene bli ganske dyre noen ganger. men litt har vi da. men når vi snakker om reint, når jeg vasker med milo så går jo ikke flekkene bort. hva er greia med det da? de søler jo litt, disse små. å bh til snuppa tenker ikke på å ta av ulltøyet, eller ha på smekke så vi slipper å vaske dem så ofte. :S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...