Gå til innhold

Forbanna hormonspiral!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Arghhh.....jeg blør og blør og blør! Tror jeg blir gal!!! Også de derre menssmertener da!!

Har hatt den 1 en mnd. Første uka var normal, så fikk jeg "mensen" ei uke. Så et par dager uten....og siden har jeg blødd rikelig!

Skal det være slik???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Venninna mi satte inn sin i mai og i følge gynekologen kunne det være slik i 6 mnd

Skrevet

nei sån skal det ikke være har satt inn jeg også og jeg bløde i noen uker så var det ikke mer ,å blø i 6 månder er ikke riktg

så kom deg til legen og få undersøkt deg ,lykke til

Skrevet

Jeg har time den 11. nov, så jeg skal prøve å holde ut til da.....i håp om at det skal gå seg til.

Skrevet

Det behøver ikke å være noe galt!

Jeg satte inn min for 3 år siden, blødde nesten uten stopp det første halve året og hadde svært uregelmessig mens det neste halve året..

Så de siste to årene har det vært veldig bra. Jevn mens, små bllødninger og kortvarig.

Min legen sa at det var ingenting unormalt med å hå det sånn.

Skrevet

Takker for svar :-)

Satser egentlig på å bli kvitt mensen. Det har vært et plag siden jeg fikk det som 12-åring. Så sterke smerter at det har hemmet meg både i skole og jobb. Men om det ikke gir seg, så får jeg gå over til p-piller igjen....de kan man jo styre mensen med i det minste...sukk

Skrevet

Jeg har også hatt ille mens siden jeg var ungdom. Ble ikke kvitt den helt med hormonspiralen, men har ikke smerter lenger og har små blødninger, så er fornøyd med det.

Min lege sa at dersom man normalt har sterk mens, mye blødninger osv, vil man sannsynligvis ikke bli helt kvitt mensen selv om man fikk hormonspiral. Men den ville bli mye "mildere" og mindre blødninger.

Lykke til ihvertfall, håper du blir fort kvitt blødninger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...