Collet :) Skrevet 31. oktober 2008 #1 Skrevet 31. oktober 2008 Har egentlig fødselsforbredene olje for mykning av underlivet for ikke å revne noe for seg?? Eller går dette inn i samme kategori som krem mot strekkmerker egentlig....?! Jeg fant i skapet når jeg ryddet her om dagen en slik olje fra Weleda som jeg brukte når jeg skulle ha mitt første barn i 2005. Da smurte jeg også så en helt med oljer og kremer mot strekkmerker. Men har lært i ettertid at dette egentlig er styrt av helt andre ting enn kremer og oljer... Nå fikk jeg ikke strekkmerker annet enn et par på brystene, men dette tror jeg ligger til familien. Jeg hadde også styrtfødsel og ble uansett klippet under fødselen så så mye for den oljen. Alle revner jo litt innvending, men der kommer jeg jo ikke til med olje allikevel....!! Hva er deres erfaringer?? Hjelper det så smører jeg, hvis ikke dropper jeg det!
birrisj05.02.09 Skrevet 31. oktober 2008 #2 Skrevet 31. oktober 2008 Aldri vært gravid før, så jeg vet ikke. Men jeg har ei venninne som brukte det, og som ikke revna. Men det trenger jo ikke nødvendigvis være den olja likevel. Men den skal jo gjøre huden mer elastisk, så jeg tror nok det hjelper litt. Er jo ikke det samme som strekkmerker. Og så lenge det KAN hjelpe, så kommer jeg til å smøre som fy! Vil ikke klippes
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå