Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2008 #1 Skrevet 31. oktober 2008 Når er det akseptabelt at mor tar seg en fest etter svangerskapet?
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2008 #2 Skrevet 31. oktober 2008 I noens øyne: aldri. Men, det er akseptablet når dere føler at dere trenger det!!!!
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2008 #3 Skrevet 31. oktober 2008 Kommer jo an på hva du mener med en fest.. Forskjell på et glass vin eller to i løpet av kvelden og ei flaske i løpet av et par timer :-)
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2008 #4 Skrevet 31. oktober 2008 Som en sa her.. I noens øyne aldri!! Jeg har tenkt å ta meg en tur ut når figuren min er tilbake igjen. Sammen med barnefar og mens svigers sitter barnevakt. Så det er vel sikkert 5mnd etter fødsel. Har noen bekjente som dro ut 2 uker etter nedkomst og festa som bare det. Så det finnes ikke noe fasit svar på dette..
birrisj05.02.09 Skrevet 31. oktober 2008 #5 Skrevet 31. oktober 2008 Man bør vel være hjemme de første ukene iallefall. Men jeg skjønner VELDIG godt at noen har behov for å slå ut håret etter så lang "pining".. ;P
tessa 82 Skrevet 31. oktober 2008 #6 Skrevet 31. oktober 2008 Om det var generelt akseptabelt veit jeg ikke, men jeg var på sommerfest med jobben da sønnen min var 3 mnd. Jeg sjekket sefølgelig på forhånd at han tok flaske, og reiste med god samvittighet. Var jo en fin anledning for pappaen å ha ansvaret alene... Hører også med til historien at det holdt lenge med noen få glass, og når de andre dro på byen dro jeg hjem. Og for all del- husk pumpe hvis du ammer!
Let's hear it for the boys! Skrevet 31. oktober 2008 #7 Skrevet 31. oktober 2008 Skjønner ikke hvorfor dette skal være en problemstilling i det hele tatt! Selvsagt bør man vente noen uker, gjerne et par mnd, men vi trenger da virkelig ikke å utslette oss selv fordi vi har blitt mødre? Selv ventet jeg ganske lenge, ca. 6 mnd, men det var av helt andre grunner enn hva som er sosialt akseptert.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2008 #8 Skrevet 31. oktober 2008 Tja, jeg skal på byen neste helg, babyen vil da være 5 uker gammel! Og jeg gleder meg masse! Uten dårlig samvittighet, skulle bare mangle! Nå skal det sies at lillejenta kun får mme på flaske, så pappa er like flink som mamma til å gi mat
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2008 #9 Skrevet 31. oktober 2008 HI Jeg skal ha KS 21 nov. med andremannn. Han vi har fra før er 7 år. Blitt bedt på no jentefest i romjula, men jeg er litt usikker på om jeg kan dra.. Junior skal få mme, kan ikke amme. Vet at barnefar er veldig flink, så det er jeg overhode ikke nervøs for. Vil ikke bli sett på som en grusom mor som drar på fest:-/ Ble utrolig lite fest før jeg ble gravid, så jeg kjenner at det hadde vært utrolig gøy og ta en tur med jentene.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2008 #10 Skrevet 31. oktober 2008 Bare dra du :-) Men var på jentefest med ei som hadde en unge på 2-3 uker, hun ble med på byen også. Ble så full at hun ikke kunne stå på egne ben. Jeg måtte få henne i taxi og ringe samboeren så han kunne være klar å ta i mot henne når hun kom hjem... Det var litt drøyt syntes jeg da.. (dette var ikke fordi hun tålte lite, hun bestemet seg for at nå er det FEST:.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå