Gå til innhold

hadde mannen din taklet at du tjente mest?

Anbefalte innlegg

Skrevet

det er så mange menn jeg snakker med som syns det er helt forferdelig om dama tjener mer eller likt som dem selv. jeg har til og med datet en fyr som ønsket at jeg ikke skulle gå på skole fordi jeg da etter vært sansynligvis ville tjene mer en han.

jeg syns det er så undelig holdning. men det er jo mange menn som har den holdningen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er det verste jeg har hørt! Jeg tjener mye mer enn mannen min, og han synes det er helt greit. Man må nok være mann nok for takle det kanskje...

Skrevet

Mannen min påstår iallefall at det ikke hadde gjort noe om jeg tjente mest..

Men nå er jo ikke det tilfellet, så hvem vet..;)

Skrevet

He he, det vet jeg faktisk ikke. Det kan jo bli spennende å finne ut.

Hvis jeg går tilbake til skiftarbeid kommer jeg raskt til å tjene mer enn han.

Skrevet

Nei, så gammeldags er han heldigvis ikke, da hadde vi nok ikke vært sammen ettersom jeg tjener så absolutt mest. Han er bare glad til han, at jeg tjener penger så han kan få kjøpe seg det han vil ha. ;)

Skrevet

Han hadde blitt veldig glad om jeg hadde tjent mer en han for det hadde betydd at vi hadde hatt veldig god rå.

Skrevet

ha ha... hvis mannen min hadde hatt noen problemer med det så hadde jeg nok merket det siden jeg tjener en god del mer enn han.

Skrevet

Jeg tjener mer enn gubben, men tror ikke han tenker sånn på det..

Skrevet

Det hadde han taklet! Dessuten ville jo det betydd at jeg tjente mye mer enn det jeg gjør nå, dermed mer penger til oss, hehe

Skrevet

Ja. Jeg hadde aldri gifta meg med han uten. (Jeg har tjent bedre enn han før, men nå tjener han mer enn hva jeg gjør).

Omgås ikke menn med slik holdning til daglig, men vet de finnes. Savner de ikke.

Skrevet

Han takler det helt greit ja :-) Akkurat som jeg regner med at jeg kommer til å takle at han nok tjener mer enn meg i løpet av noen år.

Skrevet

Han har egentlig ikkje noko valg, for det kjem til å skje innen fem år. Men han ser fram til det, seier han. Da skal han bli deltidsarbeidende og stelle hus og heim.

Skrevet

Jeg tror han hadde vært utrolig glad hvis jeg hadde tjent bedre enn ham, han hadde ihvertfall foretrukket det fremfor at jeg er fattig student som nå ihvertfall:) hehe...

Jeg omgås forøvrig heller ikke folk med slike holdninger, og dersom jeg gjør det har de ihvertfall vett på å tie om dem mens jeg er i nærheten...

Skrevet

Det kommer han til å takle fint:)

Jeg studerer nå siste året på høyskole, og kommer til å tjene greit når jeg er ferdig. utdannelse innen økonomi/regnskap/administrasjon.

Han er barnevernspedagog, så han tjener ikke allverden.

Han er fornøyd så lenge vi har nok penger, uansett hvem som tjener mest av oss:)

Skrevet

Jeg tjener mer enn mannen min og det har han ingen som helst problemer med.

Skrevet

Det hadde han taklet uten problemer..

Skrevet

å ja...han hadde jublet. Penger til meg, er penger til oss

Skrevet

Tror han hadde vært overlykkelig om jeg hadde gjort det (altså tjent mer enn han). Mer penger = mer økonomisk frihet :o)

Fast jobb så tjener jeg mer enn han, men han har et firma i tillegg og der drar han inn en del penger, så forløpig ligger han godt over meg i inntekt.

Skrevet

Jeg tjener mer enn ham, og det gjør ham ingenting. Han er da bare glad til :)))

Skrevet

Velger ikke menn med liten "mental" tiss:)

Har tjent bedre enn mannen min, og han synes det var topp:)

Skrevet

Ja, det har han ingen problemer med. Alt går jo inn i fellespotten uansett, så spiller vel ingen rolle.

Skrevet

Dersom jeg hadde jobbet 100% hadde jeg nok tjent mer enn han, men han hadde ikke hatt problemer med det, nei:) Samme hvem som tjener pengene, bare de kommer inn. Felleskasse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...