Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 31. oktober 2008 #1 Skrevet 31. oktober 2008 Dattera mi på 5 hadde venta i over ei uke på neste eventyr-konkurranse i barnetv. Igår kom det og hun hev seg over tlf med en gang. Hun ringte og ringte, men det var opptatt hele tiden... Plutselig kom hun gjennom og hun ble så opprømt!! De spurte om navnet hennes, hvor gammel hun var, hva hun likte og hvilket eventyr hun likte best. Vesla svarte så bra hun kunne på alle spm. Men plutselig sier de bare hade og legger på røret. Og der sitter jenta med tårer i øynene og gråten i halsen... Jeg tenkte kanskje at de ringer opp igjen, men det gjorde de ikke. Hva er dette for et program, som bare lurer barna? Og vi foreldre må betale for denne samtalen? Jeg kjenner jeg blir passe irritert når de lurer barn på denne måten...
råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 31. oktober 2008 #2 Skrevet 31. oktober 2008 det er skikkelig skuffende!! Men dere kan jo sammen sende en mail til nrk og fortelle hvordan det føltes for datteren din!!!!
Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 31. oktober 2008 Ja, jeg gjorde det også. Men de svarer ikke på den... De prioriterer visst ikke slike mailer. Tydeligvis ikke barna de tenker på, bare penger...
trillemamma Skrevet 31. oktober 2008 #4 Skrevet 31. oktober 2008 Da hjelper det jo godt å fortelle om det her inne hvor det er en god dose med småbarnsforeldre som for lese om sleipe NRK. :-) Hva med et leserinnlegg i VG?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå