Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 31. oktober 2008 #1 Skrevet 31. oktober 2008 Idag skal jeg rydde litt og sånt her hjemme.. Når mannen står opp skal vi hente junior i barnehagen og så dra til mamma og pappa på middag.. Når vi kommer hjem skal jeg bake sjokoladekake.. I morra skal jeg støvsuge og pynte huset for barnebursdag.. Etter barnebursdagen skal jeg til mamma på jentekveld sammen med tante, søskenbarn og bestemor.. Søndag kommer svigers hit for å passe junior mens vi skal på fotballkamp =) Finfin helg =) Har forøvrig vært sammen med min kjære i 11 år idag, så vi skal kose oss litt i kveld =)
erteposen + 4 Skrevet 31. oktober 2008 #2 Skrevet 31. oktober 2008 Jeg er på jobb nå da, men har utrolig mye husarbeid å ta igjen. Mannen min har vært en helt i det siste, og nå er det min tur å glede han. Skal på Halloween fest i nabolaget kl 17 00, og det varer til barna stuper tenker jeg. Må rydde klær i kveld, og jobbe litt. I morgen skal gutta mine få rydde rom og pusse speil og glassdører før Harry Potter skal får være barnevakt - og jeg skal vaske huset grundig. Skal ha et barn på avlasting som kommer lørdag ettermiddag, så søndagen blir turdag med alle tre gutta. Vi skal gå på Løvstakken og ha med primus og varm kakao. Sånn, nå har jeg planlagt helgen. Gubben skal til oslo på besøk til kompiser.
Gjest Skrevet 31. oktober 2008 #3 Skrevet 31. oktober 2008 Eneste jeg har på planen er å føde, men vi får se om denne tregfisen i magen er enig da hehe
erteposen + 4 Skrevet 31. oktober 2008 #4 Skrevet 31. oktober 2008 Du må gjerne komme å ta trappevasken hjemme hos meg!!! Hørt det fungerer:) Håper jeg ikke ser deg her i helge da... Tror vannet går natt til søndag i 4 tiden, og barnet er ute 11.00.
Gjest Skrevet 31. oktober 2008 #5 Skrevet 31. oktober 2008 her har vi ( vi = snuppa og meg) støvsugd og vasket gulv, ryddet, brettet et stativ med klær, hengt opp en maskin med klær og satt på ny maskin. ryddet i alle lekene hennes og resten av rommet, og vasket vinduer. og tatt av sengetøy på sengene..... så det må jo på igjen.også skla jeg vaske ute i gangen ( før leiligheten- deler den med to andre-som ALDRI vasker.. grrrr ). så skal vi på shopping etterpå- vi bare venter på at pappan/samboeren min kommer hjem fra jobb. så blir det buzz spilling ikveld. i morgen skla vi ut å kjøpe en dør tror jeg- ellers lite. og søndag på middag til mamma og pappa:) elsker helger:)
Gjest Skrevet 31. oktober 2008 #6 Skrevet 31. oktober 2008 Mini og jeg har vært en tur på butikken, og så har vi vært på trilletur og lufta hunden. Mini sover fortsatt ute i vogna, og jeg skal tørke støv, vaske gulv, ordne med klesvask mm. Sambo skal jogge etter jobb, så jeg skal lage taco til ham kommer hjem. Og så blir det vel en rolig tv-kveld:) Har foreløpig ingen store planer for helga, men veldig godt det og:)
Gjest Skrevet 31. oktober 2008 #7 Skrevet 31. oktober 2008 Ja det hadde jeg hørt at skulle hjelpe også så jeg tok trappevasken her i går, men ingen baby enda gitt Får håpe du har rett erteposen
Masaili <3 Skrevet 31. oktober 2008 #8 Skrevet 31. oktober 2008 Mannen min er på jobb og kommer ikke hjem før på onsdag. I dag har jeg skrevet litt på oppgava mi som skal inn til veileding i dag, nå skal jeg gjøre endel husarbeid før jeg skal hente ungene i barnehagen. Deretter blir det middag, også kommer farmoren til jentene å henter de i halv 6 tida. i 6 tida får jeg besøk av ei venninne, så skal vi avgårde på bursdagsfest til ei anna venninne:) Deretter blir det sikkert en tur ut på byen tenker jeg! Ungene kommer hjem i morgen, og da blir det vel en lat lørdag. Tenkte å lage taco i morgen kveld til meg og jentene. Søndag har vi ikke planer enda, får se ann været og hva vi har lyst til:)
Dailis Skrevet 31. oktober 2008 #9 Skrevet 31. oktober 2008 Ikke så mye:) Deilig det. skal vaske her og pynte litt til en liten halloweenfest i morgen. Baker litt før den og. Så skal vi ha den, og ellers bare kose oss sammen. Synes det er godt med de helgene som ikke er planlagt fra time til time. Blir en del av dem og.
*Lissi* Skrevet 31. oktober 2008 #10 Skrevet 31. oktober 2008 Kose meg:-) De to eldste er hos faren så da skal jeg og sambo kose oss med de to minste. Skal prøve å vasket hus etterpå. (ikke så lett med en liten baby på 5 uker som vil ha kos) Ellers blir det stille og rolig. Ut å trille tur, og skal vel på besøk.
Honningmelon Skrevet 31. oktober 2008 #11 Skrevet 31. oktober 2008 Jobbe :-( Jeg hater jobbehelger...
Lizzern85toskjønnejenter05&08 Skrevet 31. oktober 2008 #12 Skrevet 31. oktober 2008 Passer min kjære niese på 5 mnd denne helgen så dette blir bare kose helg hjemme:)
<3 Prinsesse <3 og <3 prins <3 Skrevet 31. oktober 2008 #13 Skrevet 31. oktober 2008 I dag har jeg gjort endel husarbeid- kjedelig men må gjøres. Når sambo kommer hjem skal vi trille en tur:) I kveld skal vi bare kose oss- skikkelig tv- kveld på fredager. I morgen skal vi på cafè og trilletur med et vennepar på formiddagen. Så får vi besøk av noen andre på ettermiddagen. Søndag blir det en lang lang trilletur:) mamma og pappa kommer hit på middag:) God helg folkens:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå