vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 31. oktober 2008 #1 Skrevet 31. oktober 2008 Idag har jeg 177 dager igjen av svangerskapet mitt, og har akkurat gått over til uke 15 =)
Triolene Skrevet 31. oktober 2008 #2 Skrevet 31. oktober 2008 I dag her jeg igjen 107 dager.... Gleder meg til neste fredag
Wannabemamma - gravid:) Skrevet 31. oktober 2008 #4 Skrevet 31. oktober 2008 115 her! Hvor mange dager har man igjen når man går over til 3. triester?
trine->mai07 og juni09 Skrevet 31. oktober 2008 #5 Skrevet 31. oktober 2008 235 dager igjen her gitt.. *sukk*
Mamma til Amelie og Januarbaby Skrevet 31. oktober 2008 #6 Skrevet 31. oktober 2008 90 dager igjen:) Snart 3 trimester:)
gutt09&spire11 Skrevet 31. oktober 2008 #7 Skrevet 31. oktober 2008 nittini dager igjen...wee:) er 26+1 idag vente vente
Ungmamma21 Skrevet 31. oktober 2008 #9 Skrevet 31. oktober 2008 har 102 dager igjen, syns tiden går kjempe fort. gikk mye tregere første gangen. men kan jo være noe med at det snart er jul;)
Gjest Skrevet 31. oktober 2008 #11 Skrevet 31. oktober 2008 50 dager, nok en nedtellingsbarriere er nådd:-)) måtte de siste 50 gå fort, eller at h*n kom en uke før tiden:-))
Tonjepuus89 Skrevet 31. oktober 2008 #14 Skrevet 31. oktober 2008 0 dager igjen på meg, termin i dag men her skjer det ikke mye=P
Gjest Skrevet 31. oktober 2008 #15 Skrevet 31. oktober 2008 4 lange dager, akkurat nå virker det som en evighet hehe
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 31. oktober 2008 #16 Skrevet 31. oktober 2008 40 dager og HØYGRAVID! Endelig, har følt meg høygravid lenge allerede, jeg.
Gjest Sauen ruger for harde livet Skrevet 31. oktober 2008 #17 Skrevet 31. oktober 2008 Et helt drøss, garantert over 500. gidder ikke sjekke engang... hehe, håper dette svangerskapet går fortere enn forrige gang! 10+3 i dag. Men dagene går fortere når man har skole, en etåring, jobb og styr å drive på med, da=)
Gjest Skrevet 31. oktober 2008 #19 Skrevet 31. oktober 2008 Sauen ruger for harde livet: Må si meg enig i at det føles som garantert over 500 dager i støytene. måtte le når jeg leste innlegget ditt:-))
Gjest Sauen ruger for harde livet Skrevet 31. oktober 2008 #20 Skrevet 31. oktober 2008 Hehe, litt småpessimistisk i dag, og det virker som en grusomt lang evighet. Men jeg skal ikke klage, jeg er ihvertfall ikke så dårlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå