mayzprit86 jente 08 og gutt 11 Skrevet 31. oktober 2008 #1 Skrevet 31. oktober 2008 var hos legen i går! jeg var ganske beskymra da jeg har lagt på meg 16kg til nå...er i uke 34.... men legen sa jeg beskymra meg unødvendig pga mist 8 kg var bare vann!!! det er jo helt sykt.... må jo si at jeg ikke har merka noe på klærne at vekta var blitt høy, men det var jo egentlig ikke merkelig når det nesten ikke var fett:-)
Eso Skrevet 31. oktober 2008 #2 Skrevet 31. oktober 2008 *rekker opp hånda* Jeg har mye vann i kroppen ja! Hadde 2 på ødem ved kontroll på mandag! Før det har jeg hatt 0 hele tida.. Merker jeg stivner i ledd hvis jeg er for mye i ro, og det er ikke noe særlig deilig. Når jeg våkner på mårran, må jeg ligge i noen minutter bare for å få fingrene til å virke.. Mye rart vi går gjennom for disse små!
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 31. oktober 2008 #3 Skrevet 31. oktober 2008 Wow det var mange kg vann vi skal ha desember baby;-D .... Hvor mye har du i ødem? Vet ikke hvor mye vann jeg har i kroppen, men har 1-2 i ødem....
mayzprit86 jente 08 og gutt 11 Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 31. oktober 2008 den vandrer mellom 1-2.... men legen sa ødemen hadde ikke så mye å si..... kjenner det veldig godt i hendene og anklene vis jeg har gjort mye men ellers så har jeg bare kanon tykke legger og hele kroppen er på en måte "bløt"..... skikkelig ekkelt..... føler meg som en flodhest;-) hehe
Gjest Skrevet 31. oktober 2008 #5 Skrevet 31. oktober 2008 jeg hadde kjempemye vann i kroppen fra ganske tidlig. hadde faktisk merker etter maskene fra de digre lestene mine oppover leggene mine på natten. (kult vist mønstret hadde vistes hehe) men etter jeg begynte å ta akupunktur for vondt bekken, så forsvant minst halvparten av vannet. nå har jeg bare 1 i ødem, jeg hadde 2 før akupunkturen. så da jeg spurte han som setter akupunktur om dette så sa han at et par av nålene for bekkenet også virket mot vann i beina. så det ble to fluer i ett smekk for meg:-)) spiste faktisk LITT potetgull her om kvelden, og det gikk ganske bra. til vanlig har jeg ikke klart å bøye knærne om jeg gjorde det:-)) så bare et tips dersom det blir uutholdelig for dere, så virket det fantastisk for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå