Gå til innhold

Fordeling av goderi til Halloween-barna...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Personlig er jeg ikke noe begeistret for Halloween. Barnet feirer i barnehagen i dag, men han får bli hjemme i kveld..

Regner med at det kommer en del barn på døren i kveld,

Hva er vanlig å gi?

Og hvor mye til hvert barn?

Mengde som bør kjøpes inn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gir ikke mye. Bare litt til hver. Ikke fordi jeg er gjerrig, men fordi unger i dag får så mye snop. Hvis de går rundt i nabolaget og får i hvert hus er det bare tull å gi mye. Jeg gir to-tre ting til hver.

Skrevet

Er det f. eks nok om jeg kjøper inn de mini-rosineskene og gir en slik + en kjærlighet til hvert barn?

Synes også barn får VELDIG mye godteri..

Pynter dere noe hjemme??

Skrevet

Høres veldig fint ut. Sikkert nok med en kjærlighet også.

Jeg tenkte å gi 3-4 smørbukk karameller.

Skrevet

Jeg synes man bør begrense litt hvor mye man gir.. De barna går sikkert innom mange hus og godteriet skal spises opp også!!

Skrevet

Hmmmm... Jeg har laget sånne små plastikkposer med godteri. Oppi hver pose er det en eske med gomp pastiller, en mini melkesjokolade og en Maoam. Synes ikke det er allverdens.

Skrevet

Her er det én twist el. til hver, ikke mer. Første året gav jeg mer fordi jeg synes det virket så gnient, men da slapp vi fort opp for godteri, gitt. Det er mange barn her, og tenker de banker på mange dører, virker ikke som om de syntes det var lite. Vi gikk tomme i fjor også , men da var det så sent at det bare var tenåringer som gikk. Synes egentlig de er litt for store.

Skrevet

Får du 20 unger på døren så er det myyyye...

Skrevet

har hatt 26 unger på døra til nå så da sier det seg litt selv at man må begrense litt:)har kun innpakket godteri,maoam kjærligheter små sjokolader ol,vil tro det kan bli utrolig klissete med løsvekt goderi i posen...

Skrevet

Kjøpte sånn "smågodt" som er innpakket hver for seg, løsvekt + litt annet. De fikk ta to ting hver. Helt greit.

Har sikkert hatt 30 unger her i kveld, og da er to hver nok:)

Pyntingen var et gresskar utskåret, med lys i, på trappa:)

Skrevet

jeg hadde en sånn oransj halloween bøtte (som er kjøpt på nille)

fullt av godteri. Sjokolade, seigmenn, ja alt av all slags gosteri som jeg har samlet de siste to ukene med snop jeg ikke har spist opp (rester fra godisbolla). og spart oppi der til barna skulle komme på døra.

Hm. Tent på de to lyktene utenfor døra og bøtta med godis står klar til unege. MEN DET KOMMMER INGEN BARN HIT! :( Syns nesten det var litt trist. Men vi bor på et nytt boligfelt så kanskje derfor. (2 år gammelt).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...