Gå til innhold

da var jeg inni min 12uke alt:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

går ganske fort ja:)7 dager igjen her inne:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Av og til virker det som om at tida går sååååå sakte,men den går jo egentlig ganske fort! :) Jeg er 8+6 i dag... Virker som at det var i går jeg fant ut at jeg var gravid,men det er jo snart 5 uker siden :P

 

Blir vel greit å "fly videre" :) 7 dager går fort ;p

Skrevet

ja 7 dager går veldig fort:)

når i juni har du termin da?:)

Skrevet

Er også inne i min 12 uke nå, bare 6 dager igjen her inne. Gleder meg til å forelle den store nyheten til familien neste helg - i forbindelse med farsdagen. Spendt på hvordan de reagerer. Ellers gleder jeg meg til magen starter og vokse for fult.

Skrevet

Jeg har termin 8.juni :)

Når har du?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...