Gå til innhold

noen som gidder å overføre litt energi til meg???:)

Anbefalte innlegg

Gjest elissa2
Skrevet

har et hus jeg skulla shina litt til helga........men er uten energi........har en sånn sofa dag i dag...he he......flere en meg????????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

her har du en til... jeg er dårlig i dag jeg da.. vært det i perioder av dagen de siste dagene. kvalm, uggen, varm, svett, vondt i magen og løs mage.. :-(

DRITTLEI av å være gravid. 5 dager igjen til beregnet fødselsdato, men gir bryr meg ikke, jeg vil at denne ungen skal ut, så fort som mulig....

Gjest elissa2
Skrevet

kvalm og vond mage og løs mage,det er jeg også.....er dette et tegn på at noe nærmer seg eller????????jeg har 12 dager til termin

Skrevet

vi er flere altså... liten trøst det ihvertfall :P

jeg håper det er tegn på at det nærmer seg, for jeg syns synd på kjæresten min hvis han må fortsette å bo med med det monsteret av et kvinnemenneske jeg er nå. :-(

må le litt av det samtidig. absurd situasjon som heldigvis er over snart uansett. kan jo ikke gå lenger enn til den 19. for da blir jeg satt i gang.

men på en annen side er det i situasjonen temmelig lenge!!!!

nå skal jeg gå og legge meg nedpå, ryggen er ikke til å holde ut.

Gjest elissa2
Skrevet

jeg er også blitt et hormonelt monster....seriøst.........skjønner ikke hvordan mann og barn holder ut med meg...........

he he...gleder meg ekstremt til å få den ungen ut nå.............holdt en knapp på fullmånen jeg, men den unka heller dårlig....

Skrevet

nytter ikke å stole på fullmånen.. :-/

disse hormonene er en del av jobben... huffamei....

de skal vite at det å gå gravid, det er en jobb! - og et privilegium på en gang. syns egentlig det er fascinerende hvor forskjellige svangerskap man kan ha. ulike plager og lyster og det ene og det andre. det er ikke helt likt for noen, for det er så mye som spiller inn!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...