M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 31. oktober 2008 #1 Skrevet 31. oktober 2008 Er 34 uker i dag, og har noen sterke menssmerter nede i magen.. Noen som tror/vet hva dette kan være? Andre som er ca like langt som har det? Håper det kanskje kan være hodet som er i ferd med å feste seg:-)
3barnsmamma<3 Skrevet 31. oktober 2008 #2 Skrevet 31. oktober 2008 Jeg går også med menssmerter i mage og rygg, samt at det stråler nedover føttene. Veldig ubehagelig. Er ikke absolutt hele tida, men store deler av dagen. Har vært slik nå i ca 2 uker. Pluss at jeg har voldsomt til nedpress noen ganger. det stikker i mage, rygg og underliv, samt at jeg har maserier hver dag, varierer bare hvor mange pr dag. Ikke behagelig noe av det. Er 3.gangs jeg da. Skal ha KS om 33 dager...om det ikke skjer noe før..... (termin 17.des)
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 31. oktober 2008 Wow du har mye da... Jeg har nok kun fremme, nede rundt området med skambenet. Har egentlig ikke så mye kynnere heller. Litt av og til, men ikke slik at det er hver dag en gang... Vet ikke hva som er vanlig da.. Tror du disse vondtene er hodet som festes? Er førstegangs, så lurer jo på det meste;-)
3barnsmamma<3 Skrevet 31. oktober 2008 #4 Skrevet 31. oktober 2008 Det kan jo være at hodet festes, jeg vet egentlig ikke. Jeg er 3.gangs, men hodet har aldri festet seg. Første fødte jeg 11 dager etter terminen, og hodet var ikke festet. Andre ble ks det også, samme som nå, pga fødselsforløpet til førstemann. (ikke noe godt minne). Så derfor har jeg liksom aldri opplevd at hodet har festet seg, vet ikke hvordan det skal kjennes ut liksom. Og ja, jeg har mye vondt kan du si. Enkelte dager kommer maseriene så tett at jeg lurer på om noe er på gang, spesielt med alle menssmertene jeg har om dagene og nedpress og stikninger.... men jeg er fortsatt like gravid ;-) Kanskje noen andre har bedre svar å gi deg.. Lykke til videre iallefall:-)
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 31. oktober 2008 Tusen takk:-) Og masse lykke til videre til deg også!
Yada Skrevet 31. oktober 2008 #7 Skrevet 31. oktober 2008 Jeg har også hatt menssmerter de siste par ukene. Helst om natten her da. Og vondt i bekkenet og ryggen. Og rimelig øm der nede. Tenker at det er kroppen som forbereder seg på det den ikke skal igjennom jeg. Regner med at det er en form for modningskynner/rier i veldig svak grad. Jeg skal ha ks, så det er jo ikke noe vits i å gå å ha vondt og ikke sove, men det vet jo ikke kroppen min desverre....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå