Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2008 #1 Skrevet 31. oktober 2008 nå sitter jeg her å kjenner på kroppens symptomer på at fødselen nærmer seg...har akkurat snakket med føden og de mener ut ifra det jeg sier at det er noe på gang, men kan vente litt å se det an en stund for å se om det øker på før jeg kommer....greit nok, så jeg siter her å prøver å slappe av og tenker på at det er ikke lenge til vi får hilse på den deilige babyen vår som vi venter på men.....så kjenner jeg angsten kommer snikende....kanskje allerede i kveld eller til natta kommer jeg til å ha store utholdelige smerter... riene jeg har nå er jævlige...det skal bli 10 ganger verre!!! og hva om noe skjer under fødselen??? enten med meg selv eller barnet... høres ut som dette er første gang jeg skal føde...men det er mitt 3.barn, så veit desverre hva jeg går til nå.... er det bare meg som er teit som sitter sånn å tenker...eller får dere også litt "angst" når dere merker på hele kroppen at nå skjer det noe liksom...?????
Snøfnugg75 Skrevet 31. oktober 2008 #2 Skrevet 31. oktober 2008 Dette høyrest normalt ut. Det går nok bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå