Gå til innhold

Ang. oppussing av barnerom...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er flere her inne som skriver at de pusser opp barnerommet. Mener dere at dere gjør det selv, eller er det barnefaren som holder på? Jeg tenker spesielt på det med maling. Er det ikke slik at gravide ikke har godt av å puste inn malingskjemikaliene? Har forøvrig sett Ken og Barbie reklamere for den nye malingstypen Sens. Noen som har rukket å få erfaring med den ennå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi pusser opp hele leiligheten og har veldig god erfaring med Sens fra Jotun. Nesten ingen lukt og den er veldig fin å male med. Jeg maler selv og er veldig fornøyd. Har erfaring fra maleryrket og tør ikke utsette meg selv for hverken olje eller vanlig vannbasert maling. Oljemaling gir farlige gasser så lenge den lukter og litt til. Vannbasert maling tørker raskt, men gir fra seg gasser over lengre tid. Man skal derfor ikke male et barnerom i siste liten. Men med Sens føler jeg meg trygg og jeg satser på at det vil gå bra både når barnet er inne og ute av magen. Dette var ikke reklame, bare en erfaring :)

Skrevet

Her er det både og. Mannen er i utlendighet og får ikke hjulpet til så mye om dagen, men min far er her nå og hjelper til med å pusse opp. Her skal vegger rives og settes opp på nytt, så det spør jeg mannfolka om :-D Kjører gravidekortet *hehe*

Vårt "nye" soverom skal jeg male selv. Med "gravidemalingen". Blir så fint atte ;-)

Skrevet

Dagens maling er noe helt annet enn for 5 år siden. Bare å spørre etter maling som er fri for kjemikalier, det finnes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...