Snøfnugg75 Skrevet 31. oktober 2008 #1 Skrevet 31. oktober 2008 ...mange er sikkert som meg, heime i perm. Men det er jaggu bra aktivitet her inne. Kva BURDE du ha gjort no? Eg: rydda huset, bakt brød, sett bilete i album, skrive ein roman, sett noko oppbyggande på DVD. Eller lest "idioten"... Hehe.
Gjest Sauen ruger for harde livet Skrevet 31. oktober 2008 #2 Skrevet 31. oktober 2008 Lest pensum. Skal begynne nå med en gang! =)
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 31. oktober 2008 #3 Skrevet 31. oktober 2008 Gått på senteret en tur ,ryddet på soverommet og satt på oppvaskmaskinen.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2008 #4 Skrevet 31. oktober 2008 Burde vel gått ut en tur med minsten:) Men det er så kaldt ute. Har ikke permisjon jeg da, har bare fri:) Men bakt litt hadde vært kjekt, da, skal tenke litt på det:) Ellers synes jeg at jeg burde ha vært og handlet, mat og snop til helga, noen fødelsdagspresanger og noen julepresanger. Men slunken konto tilsier en hjemme-dag...
lille spira Skrevet 31. oktober 2008 #5 Skrevet 31. oktober 2008 Jeg burde også lest pensum - uff.. men jeg tror jeg heller tusler meg en tur til mamma og går gjennom babyklær fra jeg og småsøsknene mine var små Også skal jeg ta den siste rhesusprøva mi om et par timer, så da har jeg jo litt bedre unnskyldning for å ikke lese pensum.. Eller for at julevaska bare blir utsatt... hmm.. Ha en fin dag
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 31. oktober 2008 #6 Skrevet 31. oktober 2008 jeg burde sittet flittig med hodet bøyd over bøkene og sugd til meg lærdom, isteden vimser jeg mellom å vaske kjøkkenet og sitte på dib og glo.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2008 #7 Skrevet 31. oktober 2008 Helge vask, Men jeg har begynt, sitter å ammer snuppa og håper hun sovner snart så jeg kan vaske videre.
blirjegsnartmamma Skrevet 31. oktober 2008 #8 Skrevet 31. oktober 2008 Jeg sitter på jobb, så jeg burde nok jobbe litt hehe men det er så kjeeeedelig!! Og vet at jeg må jobbe på søndag også.. Burde jobbet i hele kveld og imorgen også, men nå er jeg på 3 uka uten en eneste fridag, så.. Nei, må nok gjøre litt her nå!
lystige lerke Skrevet 31. oktober 2008 #9 Skrevet 31. oktober 2008 Jeg burde helt klart IKKE skrive en roman. Men det hadde nok vært helt greit om jeg skrev litt på en artikkel, eller i det minste gikk på kjøkkenet for å bake brytebrød og lage eggsalat, rødbetersalat og sennepssaus.
frk Nilsen Skrevet 31. oktober 2008 #10 Skrevet 31. oktober 2008 * Vaske * Rydde * Vaske klær, brette sammen osv * Tørke støv * Vanne planter Pode sover, sitter heller her og koser meg med kaffen :-)
Snøfnugg75 Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter #11 Skrevet 31. oktober 2008 Få oppskriftene, da, lerka, så eg ikkje støvar ned her... ARBEIDSLYST; KOM AN!
Gjest Skrevet 31. oktober 2008 #12 Skrevet 31. oktober 2008 Jeg burde ha : vasket platetoppen og komfyren. Brettet klær. Hengt opp klesvask. Satt på ny klesvask. Ryddet i fremkalte bilder. Vært på kjøpesenteret og kjøpt nyfødtgave til ei venninne som er gravid, og kjøpt farsdagsgave.
Gjest Skrevet 31. oktober 2008 #13 Skrevet 31. oktober 2008 Jeg skulle forresten også ha vannet planter. De roper på vann
frk Nilsen Skrevet 31. oktober 2008 #14 Skrevet 31. oktober 2008 Mine fikk litt kald kaffe nå, får holde i denne omgang ;-P
Gjest Skrevet 31. oktober 2008 #15 Skrevet 31. oktober 2008 Tror du mine vil ha julebrus? Det har jeg innenfor rekkevidde så jeg slipper i bevege meg ut av sofaen
lystige lerke Skrevet 31. oktober 2008 #16 Skrevet 31. oktober 2008 Oppskriftene er relativt selvforklarende, jeg er ikke voldsomt flink på kjøkkenet... Eggsalat med egg (kokte altså...), majones, salt, gressløk, vårløk, pepper og litt mais. Rødbetersalat med rødbeter, eple, majones og litt sitron. Sennepssaus med 2 ss grov sennep, 1 ss "vanlig" sennep, dill, 1 eggeplomme, 1 ss eddik, 1 ss sukker og 1 dl solsikkeolje. Nå fikk jeg litt lyst på skive med eggsalat!!
frk Nilsen Skrevet 31. oktober 2008 #17 Skrevet 31. oktober 2008 Hadde jeg vært plante hadde jeg blitt glad ;-)
blirjegsnartmamma Skrevet 31. oktober 2008 #18 Skrevet 31. oktober 2008 jeg var super flink igår kveld jeg da Vasket på kjøkkenet OG tok ut det innerste glasset fra stekeovnen og skrubbet det. Så det står til tørk på kjøkkenbenken nå. Også oppdaget jeg at mannen min hadde lagt seg uten å si noe (???!!!!) så da ryddet jeg opp alle de rene klærne som lå på gjesterommet, brettet og ordnet, i sinne, så jeg kunne få sofaen fri til å sove på!! Da var jeg sint og lei meg altså!! Også kom han og begynte å krangle med meg, for han skjønte ikke hvorfor jeg ble lei meg av at han bare "forsvant".. Også skulle han blidgjøre meg ved å hjelpe til, så jeg bare rev håndklet ut av hendene hans.. uff.. Jeg sov i sengen min inatt da, etter at jeg ryddet ferdig klærne... Men da er det jo 2 ting mindre å gjøre etter jobb idag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå